eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dnia 26 października 2017 roku
o godzinie 16:00
w Sali konferencyjnej
Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się
dwudziesta dziewiąta Sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Ińsku.
Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu.
Porządek obrad
dwudziestej dziewiątej Sesji Rady Miejskiej
zwołanej na dzień 26 października 2017 roku (czwartek) o godz. 16:00
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,
- ustalenie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu dwudziestej ósmej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 21 września 2017 roku.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.
- Informacja Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ińsku na temat złożonych oświadczeń o stanie majątkowym (druk nr 1 i 2).
- Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.
- Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
- wspólnej obsługi finansowej jednostek budżetowych Gminy Ińsko (druk nr 3),
- zmian budżetu i zmian w budżecie na 2017 rok (druk nr 4),
- sprzedaży i udzielenia bonifikaty od ceny sprzedaży nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Bohaterów Warszawy w Ińsku (druk nr 5),
- uchylenia uchwały w sprawie ustalenia stawek czynszu za dzierżawę gruntów innych niż rolne, które stanowią własność Gminy Ińsko oraz zasad ich wydzierżawiania (druk nr 6),
- zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik (druk nr 7),
- zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ińsko (druk nr 8),
- określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, sposobów ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi (druk nr 9),
- zmiany szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 10).
- Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.
- Wolne wnioski.
- Komunikaty i informacje.
- Zakończenie obrad.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Monika Kwiecień | 19-10-2017 14:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-10-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 19-10-2017 14:28 |