Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zapytanie cenowe - dostawa i montaż siłowni plenerowej

Zapytanie cenowe

Uprzejmie proszę o podanie w terminie do dnia 5 sierpnia 2016 r., do godz. 13.00 oferty cenowej na zadanie:

Siłownia zewnętrzna w Ińsku – dostawa i montaż urządzeń.                           

  • Opis sposobu wykonania zadania:
  1. Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się przynajmniej z 7 elementów (urządzeń)
  2. Urządzenia muszą spełniać wymogi norm bezpieczeństwa zawarte w PN-EN 16630:2015-06.

Materiały z których wykonane są elementy siłowni zewnętrznej to: Konstrukcja nośna

  • rury stalowe,
  • pozostałe elementy rury stalowe,
  • stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej,
  • zakończenia rur zaślepione,
  • nakrętki kołpakowe ocynkowane zabezpieczone przed odkręceniem,
  • łożyska zamknięte bezobsługowe,
  • Urządzenia wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia montowane na kotwach stalowych
  • wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo-ściernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowanym oraz farba proszkową poliestrową odporną na warunki atmosferyczne i promienie UV.
  1. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego urządzeńi podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu szczegółowych informacji na temat materiałów i wyrobów przeznaczonych do wbudowania w zakresie: źródła pozyskania materiału, posiadania przez materiał certyfikatu na znak bezpieczeństwa, certyfikatu zgodności, deklaracji zgodności z Polska Normą, a także inne prawnie określone dokumenty potwierdzające ich właściwości techniczno-użytkowe.
  • Opis warunków udziału w postępowaniu:
  1. Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
  4. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2016 r.
  5. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków - w ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

  1. Wadium: nie jest wymagane.
  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100% oraz ilość montowanych urządzeń.
  3. Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38,
    73-140 Ińsko. Faksem pod nr telefonu 91 5623063 lub mailem na adres urzad@insko.pl. Oferty przesłane faksem lub pocztą elektroniczną należy następnie wysłać w postaci papierowej na adres: Gmina Ińsko ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
    Wzór oferty stanowi załącznik do zapytania.
  4. Termin związania ofertą:30 dni.
  5. Warunki płatności ustalone zostaną w treści umowy zawartej na wykonanie zadnia.

 

C. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:

imię i nazwisko          Michał Kupczyński

stanowisko                  Zastępca Burmistrza

tel.                               91 5621-016, 518-688-574    

fax.                              91 5623-063    

w terminach                poniedziałek 7:30 - 17:00

                                    wtorek-czwartek 7:30 – 15:30

                                    piątek 7:30 – 14:00

 

                                                                           

Ińsko, dnia 27 lipca 2016 r.

Ogłoszenie

Mapka terenu

Formularz oferty

Wzór umowy

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kupczyński 27-07-2016 10:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-07-2016
Ostatnia aktualizacja: - 27-07-2016 10:09