eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami oraz gospodarki mieszkaniowej.
S.2110.1.2019.JL Ińsko, 04.03.2019 r.
OGŁOSZENIE
Burmistrza Ińska
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy i Miasta w Ińsku, ul. Bohaterów Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami oraz gospodarki mieszkaniowej;
- wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
- umowa o pracę: na czas próby na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
- posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych,
- nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
- posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- posiadać wykształcenie wyższe lub średnie branżowe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub gospodarki komunalnej lub geodezyjne lub ekonomiczne,
- posiadać prawo jazdy kategorii „B”.
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
- posiadać wykształcenie wyższe branżowe z zakresu gospodarki nieruchomościami, gospodarki komunalnej, geodezji,
- staż zatrudnienia w administracji rządowej lub samorządowej minimum 1 rok,
- znajomość przepisów regulujących zasady funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office,
- znajomość języka obcego: niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1) W zakresie gospodarki nieruchomościami:
- Regulacja stanów prawnych nieruchomości.
- Prowadzenie spraw wynikających z komunalizacji mienia z mocy prawa i na wniosek.
- Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości.
- Przygotowywanie do sprzedaży wolnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, stanowiących gminny zasób nieruchomości, w tym na rzecz najemców.
- Przygotowywanie dokumentów do zakupu i przejęcia nieruchomości na gminny zasób nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzaniem przetargów na sprzedaż, oddanie w wieczyste użytkowanie oraz dzierżawę nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości.
- Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z realizacji przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Prowadzenie spraw z zakresu postępowania rozgraniczającego.
- Prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów, oznaczania nieruchomości oraz przyznawanie numerów porządkowych.
2) W zakresie gospodarki mieszkaniowej i nadzoru właścicielskiego:
- Realizacja zadań związanych z zaspokojeniem potrzeb mieszkaniowych członków wspólnoty samorządowej.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami mieszkalnymi i socjalnymi będącymi w zasobie komunalnym.
- Przygotowywanie dokumentów w sprawie ustalania stawek czynszu za lokale mieszkalne i socjalne i użytkowe oraz wprowadzanie w życie podjętych w tej sprawie ustaleń.
- Opracowanie projektu zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz projektu programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
- Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego komunalnych zasobów mieszkaniowych.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami i gruntami użytkowymi będącymi w zasobie komunalnym.
- Przygotowywanie dokumentów w sprawie ustalania stawek czynszu za lokale i grunty użytkowe oraz wprowadzanie w życie podjętych w tej sprawie ustaleń.
- Opracowanie projektów zasad wynajmowania lokali i gruntów użytkowych.
3) W zakresie budownictwa:
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
- Prowadzenie spraw gminy dotyczących ochrony zabytków.
- Przechowywanie i nadzór dokumentacji z zakończonych inwestycji.
- Nadzór nad obiektami w okresie gwarancyjnym.
4) W zakresie dróg:
1. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
5) W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy:
- Prowadzenie okresowych pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej; rezystancji izolacji przewodów roboczych instalacji elektrycznej w obiektach zaliczanych do I kat. zagrożenia ludzi.
- Dokonywanie klasyfikacji obiektów pod względem zagrożenia.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informuję, iż stanowisko pracy umiejscowione jest na parterze budynku i wyposażone jest w biurko, krzesło obrotowe i sprzęt komputerowy podłączony do sieci informatycznej Urzędu.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tut. Urząd nie osiągnął wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w ustawie o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, tj. co najmniej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z załączeniem następującej klauzuli:
Na podstawie art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679/UE z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) oświadczam że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w tym danych szczególnie chronionych, w celu realizacji zadań związanych z procesem rekrutacji w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko.
-
- kserokopie dokumentu tożsamości,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta oraz w dziale kadr tutejszego urzędu,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
12) kserokopia prawa jazdy.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
Z uwagi na konieczność prawidłowej ochrony danych osobowych kandydatów, ich prawa do prywatności oraz właściwego zarządzania bezpieczeństwem informacji dokumenty kandydatów powinny być zapakowane w dwie koperty.
Na „kopercie wewnętrznej”, wewnątrz której powinny znajdować się dokumenty aplikacyjne kandydat podaje swoje imię, nazwisko oraz swój adresem zwrotny.
„Koperta zewnętrzna” powinna być zaadresowana na Urząd Gminy i Miasta w Ińsku oraz powinna zawierać dopisek:
„Konkurs na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Ińsku - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami oraz gospodarki mieszkaniowej.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 18 marca 2019 r., do godz.12.00.
Postępowanie jest prowadzone z poszanowaniem podstawowych zasad ochrony danych osobowych, prywatności oraz właściwego zarządzania bezpieczeństwem informacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Ińsko, 04.03.2019 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jarosław Leśkiw | 04-03-2019 13:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-03-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Jarosław Leśkiw | 25-03-2019 15:26 |