eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa Ławki Niepodległości w Ińsku w ramach projektu Ministerstwa Obrony Narodowej
Zapytanie cenowe
Uprzejmie proszę o podanie w terminie do dnia 24 października 2018 r., do godz. 15.00 oferty cenowej na zadanie:
„Budowa Ławki Niepodległości w Ińsku
w ramach projektu Ministerstwa Obrony Narodowej”
- Opis sposobu wykonania zadania:
- Wykonanie i montaż multimedialnej Ławki Niepodległości zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania (przedmiot zamówienia nie obejmuje nagrań).
- Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego Ławki Niepodległości i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
- Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu szczegółowych informacji na temat materiałów i wyrobów przeznaczonych do wbudowania w zakresie: źródła pozyskania materiału, posiadania przez materiał certyfikatu na znak bezpieczeństwa, certyfikatu zgodności, deklaracji zgodności z Polska Normą, a także inne prawnie określone dokumenty potwierdzające ich właściwości techniczno-użytkowe.
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
- Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: do dnia 7 grudnia 2018 r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków - w ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Wadium: nie jest wymagane.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100% oraz ilość montowanych urządzeń.
- Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38,
73-140 Ińsko. Faksem pod nr telefonu 91 5623063 lub mailem na adres urzad@insko.pl. Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do zapytania. - Termin związania ofertą: 30 dni.
- Warunki płatności ustalone zostaną w treści umowy zawartej na wykonanie zadnia.
C. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:
imię i nazwisko Michał Kupczyński
stanowisko Zastępca Burmistrza
tel. 91 5621-016, 518-688-574
e-mail mkupczynski@insko.pl
ZAŁĄCZNIKI:
DOKUMENTACJA TECHNICZNA ŁAWKI - KLIKNIJ ABY POBRAĆ
FORMULARZ OFERTY - KLIKNIJ ABY POBRAĆ
Ińsko, dnia 15 października 2018 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kupczyński | 15-10-2018 08:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 15-10-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kupczyński | 15-10-2018 08:41 |