Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Dnia 27 września 2018 roku

o godzinie 16:00

w Sali konferencyjnej

Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się

trzydziesta ósma Sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu.

 

Porządek obrad

trzydziestej ósmej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 27 września 2018 roku (czwartek) o godz. 16:00

w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,
  2. ustalenie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu z trzydziestej siódmej Rady Miejskiej w Ińsku z 27 czerwca 2018 roku.
  1. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.
  2. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.
  3. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku za rok 2017 (druk nr 1).
  4. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Ińsko za I półrocze 2018 roku oraz informacja o wieloletniej prognozie finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy o finansach publicznych (druk nr 2 – dostarczono dla Radnych dnia 15 sierpnia 2018 roku)

 

  1. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

 

  1. ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Ińsko, zasad usytuowania na terenie Gminy Ińsko miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych (druk nr 3),
  2. odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Ińsko (druk nr 4),
  3. uchwalenia Statutu Gminy Ińsko (druk nr 5),
  4. nadania nazwy rondom w Ińsku (druk nr 6),
  5. zmian budżetu i zmian w budżecie na rok 2018 (druk nr 7),
  6. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy Gminy Ińsko na rok 2018-2030 (druk nr 8),
  7. uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków (druk nr 9).

 

  1. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.
  2. Wolne wnioski.
  3. Komunikaty i informacje.
  4. Zakończenie obrad.

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 21-09-2018 08:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-09-2018
Ostatnia aktualizacja: Monika Kwiecień 21-09-2018 08:14