eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie z 30 marca 2018 r.
Burmistrz Ińska
ul. Boh. Warszawy 38
73-140 Ińsko
tel. 915 623 025, 915 623 028
fax. 915 623 063
www.bip.insko.pl www.insko.pl e-mail: urzad@insko.pl
Na postawie art. 13 ust. 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
(t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 450 z późn. zm.)
OGŁASZA
otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w zakresie
I. Rodzaj zadania.
1. Konkurs ma na celu wybór ofert i zlecenie w formie wsparcia realizacji zadania publicznego w zakresie podtrzymywania tradycji narodowej, pielęgnowania polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturalnej poprzez stworzenie i dalsze funkcjonowanie Ińskiej Izby Pamięci.
II. 1. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania - 15.000,00,-zł.
(słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) stanowiący wkład własny do projektu, w tym na:
Minimalny wkład finansowy pochodzący ze środków oferenta lub z innych źródeł nie może stanowić mniej niż 2% całkowitych kosztów zadania. Organizacje deklarujące finansowy wkład z innych źródeł (poza środkami finansowymi własnymi) winny go odpowiednio udokumentować (np. umowa z innym urzędem lub instytucją publiczną, pisemna decyzja instytucji grantodawczej o przyznaniu dotacji, umowa ze sponsorem). Niezrealizowanie przez Organizacje deklarowanych środków własnych, środków finansowych pochodzących z innych źródeł oraz wkładu osobowego skutkuje żądaniem Gminy Ińsko zwrotu części dotacji w wysokości zgodnej z zaproponowanym przez Organizację procentowym podziałem środków pochodzących z dotacji oraz środków i wkładów zaproponowanych w ofercie.
2. Dotacja zwrotna w wysokości 35.698,00 zł na zapewnienie finansowania zadania, która po rozliczeniu projektu zostanie zwrócona na konto Gminy Ińsko
III. Zasady przyznawania dotacji
1. Postępowanie konkursowe będzie prowadzone zgodnie z :
a) Ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 450 z późn. zm.).
b) Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2016 r. poz.1300)
- wymagane jest, aby w złożonych ofertach wszystkie pozycje formularza zostały prawidłowo wypełnione z godnie z informacjami zawartymi w poszczególnych rubrykach (w przypadku gdy dana pozycja oferty nie odnosi się do podmiotu lub projektu należy wpisać np.: nie dotyczy).
2. W konkursie mogą uczestniczyć:
a) organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia 1 i wyznania, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego;
c) stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego;
d) spółdzielnie socjalne;
e) spółki akcyjne i spółki z ograniczoną odpowiedzialnością oraz kluby sportowe będące spółkami działającymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 176), które nie działają w celu osiągnięcia zysku oraz przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników.
3. Prawidłowo wypełnioną ofertę wraz załącznikami należy złożyć w terminie określonym w ogłoszeniu. Wzory oferty, umowy ramowej oraz sprawozdania stanowią załączniki do Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2016 r. poz.1300)
4. Do oferty należy dołączyć:
1) Kopie aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji.
2) Statut organizacji.
IV. Terminy i warunki realizacji zadania
- Termin realizacji zadania: od dnia 01 maja 2018 r. do dnia 31 października 2018 roku.
- Warunkiem realizacji zadania jest:
2.1. Przeprowadzenie adaptacji pomieszczeń na Ińską Izbę Pamięci ze szczególnym uwzględnieniem wykonania niezbędnych prac budowlanych takich jak: ogrzewania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, wymiany stolarki drzwiowej i okiennej.
2.2. Pomieszczenia Ińskiej Izby Pamięci muszą zachować historyczny charakter.
2.3. Ińska Izba Pamięci powinna zawierać co najmniej:
- salę wystawową na ekspozycje okolicznościowe oraz stałą ekspozycję dot. historii ziemi ińskiej lub/i nawiązującą charakterem do specyfiki regionu,
- salę konferencyjno-wykładową wyposażoną w rzutnik multimedialny oraz ekran do celów dydaktycznych, stoły i krzesła,
- sprzęt gastronomiczny oraz serwis deserowo – kawowy oraz inny niezbędny sprzęt.
2.4. Prace remontowe mają zostać wykonane przez wykwalifikowane osoby.
2.5. Wyłonienie wykonawcy prac remontowych powinno być przeprowadzone z zachowaniem konkurencyjności.
2.6. Dalsze prowadzenie działalności edukacyjno-kulturowej Ińskiej Izby Pamięci przy współpracy z Ińskim Centrum Kultury.
- Gmina Ińsko zapewnia ponoszenie dalszych kosztów utrzymania.
- Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 marca 2018 roku, do godz. 15.00 w sekretariacie (pok. 14 - I piętro) Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Organizacje uczestniczące w konkursie zobowiązane są do podania adresu mailowego do osoby upoważnionej do składania wyjaśnień dotyczących oferty, w celu skutecznego poinformowania o stwierdzonych brakach lub uchybieniach i oczywistych omyłkach. W przypadku braku adresu mailowego Organizacja zobowiązana jest podać nr telefonu.
VI. Termin i tryb rozpatrzenia ofert oraz kryteriach stosowanych przy dokonywaniu wyboru oferty:
- konkursu publikowane są w : Rozpatrzenie ofert nastąpi niezwłocznie – nie później niż do dnia 30 kwietnia 2018 r., a wyniki
1) Biuletynie Informacji Publicznej,
2) w siedzibie Gminy Ińsko w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń,
3) na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku.
- Tryb rozpatrzenia ofert – oferty rozpatrzone zostaną przez komisję konkursową powołaną zarządzeniem Burmistrza na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. - Kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:
- możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta – 0-20 punktów,
- kalkulacja kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w
odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania – 0-35 punktów,
- proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób,
przy udziale których będzie realizowane zadanie publiczne – 0-10 punktów,
- wysokość planowanego przez oferenta udziału środków
finansowych własnych lub środków pochodzących z innych
źródeł na realizację zadania – 0-15 punktów,
- planowany przez oferenta wkład rzeczowy, osobowy,
w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków - 0-10 punktów,
- dotychczasowa współpraca oferenta z Gminą Ińsko, w tym
rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia środków
otrzymanych na realizację zadań – 0-10 punktów.
4. Konkurs unieważnia się w sytuacji, gdy nie złożono żadnej oferty lub żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów zawartych w ogłoszeniu.
VII. Informacja o zrealizowanych przez Gminę Ińsko zadaniach publicznych tego samego rodzaju w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości dotacji przekazanych organizacjom pozarządowym:
Brak
Burmistrz Ińska zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert, przesunięcia terminu składania ofert oraz terminu rozstrzygnięcia konkursu.
Ińsko, 30.03.2018 rok
ZAŁACZNIKI:
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kupczyński | 30-03-2018 11:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-03-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Jarosław Leśkiw | 25-04-2018 17:13 |