eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
– podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami
w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
-
Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
-
nazwa stanowiska : podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki
odpadami; - wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
- umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony.
-
nazwa stanowiska : podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki
-
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- posiadać obywatelstwo polskie;
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
- nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
- posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach: preferowane - prawo, administracja samorządowa, ochrona środowiska lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i podjęte dokształcanie w podanych kierunkach;
-
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowa-dzany jest nabór:
- co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe;
- znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach; znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość obsługi mediów elektronicznych,
- prawo jazdy kategorii „B”.
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
W zakresie planowania przestrzennego:
- opracowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- inicjowania zmian oraz interpretacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym w zakresie realizacji planu zagospodarowania przestrzennego;
- naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- nadzór w zakresie zachowania walorów estetycznych, plastycznych i użytkowych gminy;
- wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa;
- opiniowanie projektów koncesji na wydobywanie kopalin;
- opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło i w energię elektryczną dla obszaru Gminy.
-
W zakresie planowania przestrzennego:
4.2 w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości
w gminie:
- prowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej ww. gospodarki,
- przygotowanie projektów uchwał związanych z wprowadzeniem w życie nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- przygotowanie specyfikacji przetargowej dotyczącej nowych zasad gospodarki odpadami,
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do wprowadzenia nowego systemu gospodarki odpadami,
- zarządzanie systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,
- prowadzenie spraw związanych z Regionalną Instalacją Gospodarki Odpadami,
- nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
- prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych, oczyszczalni ścieków, ewidencji umów o odbiór odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminie,
- współuczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,
- sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,
- współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbieranie i zagospodarowanie odpadów,
- prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat z tytułu gospodarki odpadami;
4.3 pozostałe zadania:
- prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
- współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informuję, iż stanowisko pracy umiejscowione jest na parterze budynku i wyposażone jest w biurko, krzesło obrotowe i sprzęt komputerowy podłączony do sieci informatycznej Urzędu.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tut. Urząd nie osiągnął wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w ustawie o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, tj. co najmniej 6%.
-
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami),
- kserokopie dokumentu tożsamości;
- kwestionariusz osobowy;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu
- kserokopia prawa jazdy.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko - podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami”, w terminie do dnia 18 września 2012 r., do godz.17.00.
Ińsko, 11.09.2012 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 11-09-2012 15:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-09-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 13-09-2012 08:57 |