Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami

BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

– podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami

w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38

 

  1.  Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    1. nazwa stanowiska :                 podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki
                                                    odpadami;
    2. wymiar czasu pracy:   pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
    3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony.



 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    1. posiadać obywatelstwo polskie;
    2. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami;                                           
    3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
    4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
    5. nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie  oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
    6. posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach: preferowane - prawo, administracja samorządowa, ochrona środowiska lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i podjęte dokształcanie w podanych kierunkach;

 

  1. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które  przeprowa-dzany jest nabór:
    1. co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe; 
    2. znajomość zasad funkcjonowania  jednostek samorządu   terytorialnego,  przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach; znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
    3. znajomość obsługi mediów elektronicznych, 
    4. prawo jazdy kategorii „B”.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
    • W zakresie planowania przestrzennego:
      1. opracowywanie projektów uchwał w sprawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
      2. inicjowania zmian oraz interpretacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy;
      3. prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym w zakresie realizacji planu zagospodarowania przestrzennego;
      4. naliczanie opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
      5. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
      6. prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
      7. nadzór w zakresie zachowania walorów estetycznych, plastycznych i użytkowych gminy;
      8. wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa;
      9. opiniowanie projektów koncesji na wydobywanie kopalin;
      10.  opracowanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło i w energię elektryczną dla obszaru Gminy. 

        4.2 w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości
        w gminie:

  1. prowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej ww. gospodarki,
  2. przygotowanie projektów uchwał związanych z wprowadzeniem w życie nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
  3. przygotowanie specyfikacji przetargowej dotyczącej nowych zasad gospodarki odpadami,
  4. wykonywanie innych czynności niezbędnych do wprowadzenia nowego systemu gospodarki odpadami,
  5. zarządzanie systemem gospodarowania odpadami komunalnymi,
  6. prowadzenie spraw związanych z Regionalną Instalacją Gospodarki Odpadami,
  7. nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych  z utrzymaniem czystości i porządku,
  8. prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
  9. prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych, oczyszczalni ścieków, ewidencji umów o odbiór odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminie,
  10. współuczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy,
  11. sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,
  12. współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbieranie i zagospodarowanie  odpadów,
  13. prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat z tytułu gospodarki odpadami;

       4.3 pozostałe zadania:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
  2. współpraca z obsługą prawną Urzędu  w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych.

 

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informuję, iż stanowisko pracy umiejscowione jest na parterze budynku i wyposażone jest w biurko, krzesło obrotowe i sprzęt komputerowy podłączony do sieci informatycznej Urzędu.
  2. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tut. Urząd nie osiągnął wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w ustawie o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, tj. co najmniej 6%.


 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. Nr 101 poz. 926 ze zmianami),
    2. kserokopie dokumentu tożsamości;
    3. kwestionariusz osobowy;
    4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    5. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
    6. kserokopie świadectw pracy;
    7. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
    8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
    9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    11. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie       obowiązków w wymiarze jednego etatu
    12. kserokopia prawa jazdy.

 

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
 

Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie  Urzędu Gminy  
i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:


Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko

z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko - podinspektor ds. planowania przestrzennego i gospodarki odpadami”, w terminie  do dnia 18 września 2012 r., do godz.17.00. 

Ińsko, 11.09.2012 r. 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 11-09-2012 15:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-09-2012
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Włoczka 13-09-2012 09:48