eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. windykacji w Referacie Finansowym
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- referent ds. windykacji w Referacie Finansowym
Urzędu Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
nazwa stanowiska : referent ds. windykacji;
wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
posiadać obywatelstwo polskie;
posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. windykacji;
cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie , oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
posiadać wykształcenie co najmniej średnie o kierunku: rachunkowość, ekonomia, prawo, zarządzanie, administracja publiczna;
doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata pracy;
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
znajomość obsługi komputera (pakiet Office);
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
windykacja należności zaległych i bieżących w tym utworzenie komputerowego rejestru dłużników wraz z zakresem dotychczasowych postępowań windykacyjnych;
określanie, rozliczanie i sprawozdawczość w zakresie udzielonej pomocy publicznej;
pomoc w bieżącej obsłudze w zakresie księgowości podatkowej;
utworzenie bazy danych w komputerowym systemie środków trwałych;
porządkowanie dokumentacji archiwalnej z referatu finansowo - księgowego;
prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,
Wymagane dokumenty:
szczegółowe CV;
kwestionariusz osobowy;
kserokopie dokumentu tożsamości;
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
list motywacyjny;
kserokopie świadectw pracy;
kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje o których mowa w pkt 2 i 3;
inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt.3;
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku referenta d.s. windykacji;
zaświadczenie o niekaralności, ( lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: referenta ds. windykacji”, w terminie do dnia 18 kwietnia 2007r., do godz.15.30.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 03-04-2007 15:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-04-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 03-04-2007 15:31 |