eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i ochrony przyrody.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- podinspektora ds. gospodarki nieruchomości, ochrony środowiska, ochrony przyrody
w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
nazwa stanowiska : podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, gospodarki mieszkaniowej, ochrony środowiska i ochrony przyrody;
wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
posiadać obywatelstwo polskie;
posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska;
cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
posiadać wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja publiczna, budownictwo, zarządzanie nieruchomościami, ochrona środowiska, biologia, rolnictwo lub leśnictwo;
doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata pracy;
doświadczenie w prowadzeniu akcji związanych z edukacją ekologii.
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami;
znajomość przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska;
znajomość przepisów ustawy o ochronie przyrody;
biegła obsługa komputera ( pakiet Office);
prawo jazdy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
prowadzenie zadań związanych z realizacja przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami), w tym:
regulacja stanów prawnych nieruchomości;
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem podziałów nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości;
przygotowywanie do sprzedaży wolnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, stanowiących gminny zasób nieruchomości, w tym na rzecz najemców;
przygotowywanie dokumentów do zakupu i przejęcia nieruchomości na gminny zasób nieruchomości
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzaniem przetargów na sprzedaż, oddanie w wieczyste użytkowanie oraz dzierżawę nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości .
prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów oraz oznaczania nieruchomości.
Prowadzenie spraw związanych z realizacja przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 880);
prowadzenie zadań związanych z realizacja przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj.Dz.U z 2006r Nr 29,poz.902 z późniejszymi zmianami), w tym:
prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania decyzji środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie kompetencji przyznanych Burmistrzowi,
określenie zakresu raportu o oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,
analiza raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko w zakresie ich kompletności i prawidłowości,
współpraca w zakresie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z jednostkami uzgadniającymi materiały niezbędne do wydania decyzji,
prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,
prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa i leśnictwa na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa w zakresie zadań własnych gminy i zleconych jej do wykonywania na podstawie innych ustaw.
Wymagane dokumenty:
szczegółowe CV;
kwestionariusz osobowy;
kserokopie dokumentu tożsamości;
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
list motywacyjny;
kserokopie świadectw pracy;
kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje o których mowa w pkt 2 i 3;
inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt.3;
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku podinspektora d.s. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska;
zaświadczenie o niekaralności, ( lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska”, w terminie do dnia 18 kwietnia 2007r., do godz.15.30.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 03-04-2007 15:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-04-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 03-04-2007 15:27 |