Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. społecznych


BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

- inspektora ds. społecznych

w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór

    1. nazwa stanowiska : inspektor ds. spraw społecznych;

    2. wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;

    3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony.

  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

    1. posiadać obywatelstwo polskie;

    2. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora ds. społecznych;

    3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

    4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;

    5. nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie , oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;

    6. posiadać wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja publiczna, psychologia, socjologia;

    7. doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata pracy;

 

  1. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które  przeprowadzany jest nabór:

    1. znajomość podstawowych zasad funkcjonowania  jednostek samorządu   terytorialnego;

    2. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;

    3. znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;

    4. znajomość przepisów ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu;

    5. dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie;

    6. biegła obsługa komputera (pakiet Office);

    7. prawo jazdy.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

    1. współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach zatrudnienia bezrobotnych, organizacja staży, robót publicznych i prac interwencyjnych na terenie Gminy;

    2. organizacja praktyk studenckich i uczniowskich w Urzędzie;

    3. prowadzenie Klubu Integracji Społecznej i przekształcenie go w Centrum Integracji Społecznej;

    4. obsługa kontaktów międzynarodowych;

    5. prowadzenia spraw związanych z profilaktyką ochrony zdrowia, służbą zdrowia;

    6. prowadzenie spraw związanych z oświatą;

    7. obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;

    8. wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;

    9. nadzór nad oświetleniem ulic w mieście i na wsiach;

    10. prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,

    11. współpraca z obsługą prawną Urzędu  w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,

  1. Wymagane dokumenty:

    1. szczegółowe CV;

    2. kwestionariusz osobowy;

    3. kserokopie dokumentu tożsamości;

    4. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);

    5. list motywacyjny;

    6. kserokopie świadectw pracy;

    7. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje o których mowa w pkt 2 i 3;

    8. inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt.3;

    9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku inspektora d.s. spraw społecznych;

    10. zaświadczenie  o niekaralności, ( lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie  Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:


Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko

z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektora ds. spraw społecznych”, w terminie  do dnia 18 kwietnia 2007r. do godz.15.30.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 03-04-2007 15:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-04-2007
Ostatnia aktualizacja: - 03-04-2007 15:27