Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

Nr ZP.4.2020.MK

z dnia 04.08.2020 r.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE SZKÓŁ W IŃSKU

 

 

 

Oznaczenie CPV:     
 

Kod CPV:

 

55.52.40.00 - 9  Usługi dostarczania posiłków do szkół

55.52.31.00 - 3  Usługi w zakresie posiłków szkolnych

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ińsko

ul. Bohaterów Warszawy 38

73-140 Ińsko

NIP 854-223-24-03

 

Zatwierdził w dniu 04.08.2020 r.

Michał Kupczyński – Zastępca Burmistrza Ińska

I.   Opis sposobu przygotowania oferty.

 

  1. Wymogi formalne oferty:
    1. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania oferenta.
    2. Oferta musi być trwale zespolona. Przez trwałe zespolenie rozumie się:
      1. W przypadku oferty składanej w wersji papierowej oferta wraz z wszystkimi załącznikami powinna być zbindowana lub spięta zszywaczem;
      2. W przypadku oferty składanej w wersji elektronicznej (za pośrednictwem e-mail) oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być zeskanowana do 1 pliku pdf.
    3. Każdy wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
    4. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.1 – 1.4 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
  3. Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału, tj. złożą więcej niż jedną ofertę, winni są oświadczyć w formie mailowej lub papierowej w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego, która z ofert jest wiążąca. Wówczas pozostałe oferty (o ile wpłynęły do siedziby Zamawiającego w formie papierowej) zostaną zniszczone, co zostanie opisane w protokole do niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawcy nie złożą oświadczenia zgodnego z prośbą Zamawiającego, oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
  4. Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.

 

II. Dokumenty wymagane od wykonawców.

 

  1. Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę.
  5. W przypadku nie złożenia przez oferenta wszystkich wymaganych zgodnie z Rozdziałem II niniejszego zapytania ofertowego dokumentów, Oferent ma prawo jednokrotnie uzupełnić ww. dokumenty w terminie nie późniejszym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie. 

 

III. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu.

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
    1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    4. Nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
    5. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
    6. Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
    7. W przypadku których wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej, komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
    8. Wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
    9. Nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym, osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy oraz wykonawcą, polegające w szczególności na:
      1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik  spółki cywilnej lub osobowej;
      2. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego, zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
      3. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    10. Oferty nie spełniające warunków określonych w niniejszym punkcie zostaną odrzucone ze względów formalnych.

IV. Przedmiot zamówienia.

1. Przedmiot zamówienia stanowi

Zamówienie obejmuje codzienne przygotowanie poza terenem Zespołu Szkół w Ińsku oraz dostawę wraz z wydawaniem śniadań i dwudaniowych posiłków. Wydawanie posiłków odbędzie się w punkcie wydawania na terenie  Zespołu Szkół w Ińsku.

przewidywana ilość posiłków w całym roku szkolnym 2020/2021 wyniesie:

- obiady w pełnej porcji - 6.500 szt.,

- porcje pomniejszone "ciepły posiłek" - 6.300 szt.,

- śniadania - 1.000 szt.

Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie co może wpłynąć na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. Zamawiający pokryje koszy za faktycznie dostarczone posiłki.

Dożywianiem będą objęci:

- uczniowie oddziału przedszkolnego: śniadania oraz porcje pomniejszone "ciepły posiłek" wskazani przez Dyrektora Zespołu Szkół w Ińsku,

- uczniowie Zespołu Szkół w Ińsku oraz osoby dorosłe: obiady w pełnej porcji oraz porcje pomniejszone "ciepły posiłek" wskazani przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupienia posiłków dla uczniów Zespołu Szkół w Ińsku, którzy nie są objęci programem dożywiania za cenę określoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

            Dożywianie ma być realizowane w dni objęte nauką szkolną od poniedziałku do piątku w czasie trwania roku szkolnego z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna oraz przerwy świąteczne itp.) od dnia 02 września 2016 roku do 30 czerwca 2018 roku.

Wykonawca w pierwszym dniu każdego miesiąca będzie dostarczał miesięczny jadłospis do Kierownika OPS w Ińsku, a codzienny jadłospis będzie wywieszany w miejscu wydawania posiłków. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni). Dostawa posiłków ma się odbywać w dni nauki szkolnej.

Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych warzyw i artykułów spożywczych, posiadających aktualny termin ważności. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 1225), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015 r. poz. 1256).

Ustala się obowiązującą gramaturę dla dwudaniowych obiadów w pełnej porcji nie mniej niż:

zupa - 300 ml;

mięso lub ryba - 120g;

ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) - 200g.;

surówka lub jarzynka - 100g.;

pierogi, naleśniki, placki ziemniaczane - 250g;

pieczywo - 80g;

kompot lub napój - 200 ml.

 

Porcja pomniejszona "ciepły posiłek" stanowi 60 % w/w porcji.

 

Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury. Przewożenie żywności musi odbywać się zgodnie z systemem HACCP. System HACCP gwarantuje najwyższe standardy żywności, a tym samym zachowanie wysokiej jakości transportowanych produktów. W trakcie transportu potraw należy przestrzegać następujących zasad: - "potrawy serwowane na gorąco winny utrzymywać temperaturę 60C i czas ich przewozu nie może przekraczać dwóch godzin od czasu ich wytworzenia". Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz ich wydawania. Ponadto Wykonawca zapewni naczynia wielokrotnego użytku  (talerze, sztućce etc.), na których będą spożywane posiłki. Miejsce i godziny wydawania posiłków w szkołach zostaną ustalone przez Wykonawcę z dyrekcją szkoły.

Z Wykonawcą, który zostanie wyłoniony w przetargu, zostanie podpisane porozumienie dotyczące sposobu korzystania z punktu wydawania posiłków. Porozumienie zostanie podpisane pomiędzy Wykonawcą a dyrektorem Zespołu Szkół w Ińsku. Wykonawca na własny koszt będzie musiał wyposażyć punkt wydawania posiłków.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z podawania posiłków w przypadku gdy te okażą się być złej jakości i kaloryczności. W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wydania posiłku dobrej jakości i zgodnego z normami, w tym samym dniu.

wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Kierownikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku oraz Dyrektorem Zespołu Szkół w Ińsku.

 V. Wymagany termin realizacji zamówienia.

Od dnia zawarcia umowy do dnia 25 czerwca 2021 r.

VI. Kryteria oceny ofert.

  1. Końcowa ocena oferty zostanie złożona z następujących kryteriów:
    1. Oferowana cena brutto za zadanie – 100% (max. 100 punktów)

 

  1. Obliczenie oceny oferty w ramach kryterium:
    1. „oferowana cena” nastąpi wg. następującego wzoru:

najniższa oferowana cena brutto za zadanie

x 100 punktów

oferowana cena brutto za zadanie

 

 

VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

  1. Cena oferty powinna być przedstawiona w odniesieniu do zadania, na które składana jest oferta, zgodnie z rozdziałem IV niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Cena (brutto) = Cena netto + podatek VAT

VIII. Oferty częściowe i wariantowe.

     1. W niniejszym zapytaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

     2. Nie dopuszcza się w niniejszym zapytaniu możliwości składania ofert wariantowych.

IX. Termin związania ofertą

    Minimalny termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

X. Miejsce i termin składania ofert.

1. Oferty należy składać do dnia 12.08.2020 r. do godziny 14.00 włącznie, w jeden z wymienionych poniżej sposobów:

  • drogą pocztową na adres Zamawiającego: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38,
  • osobiście w godzinach 8:00 – 15:00 w sekretariacie Zamawiającego pod adresem: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38, pok. 14 (sekretariat).
  • mailem - przesłanie skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami na adres: urzad@insko.pl

Za datę złożenia oferty uznana zostanie data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

 

2. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania w ciągu 7 dni od zakończenia postępowania.

XI. Tryb udzielania wyjaśnień.

Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące zamówienia, a zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy składania zapytań, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.

XII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

- Michał Kupczyński tel. (91) 5621-016;  e-mail mkupczynski@insko.pl.

XIII. Inne.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania w następujących przypadkach:
    1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
    2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zgodnie z budżetem Projektu może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
    3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
    4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia informacji o złożonych ofertach, jeżeli oferent zastrzegł ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa (w rozumieniu Art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) w stosunku do całości lub części oferty.

 

XIV. Załączniki.

  1. Załącznik nr 1 - Wzór oferty, w której skład wchodzi:

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kupczyński 04-08-2020 14:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-08-2020
Ostatnia aktualizacja: - 04-08-2020 14:24