eBoi
Jak załatwić sprawę?
II Zapytanie - Remont i pokrycie dachu budynku mieszkalnego blachą trapezową powlekaną ocynkiem, w Ińsku przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 - zgodnie z kosztorysem nakładczym
Zapytanie ofertowe
Nr RG.1.9.2019.P.Z.
z dnia 24.10.2019 r.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Remont i pokrycie dachu budynku mieszkalnego blachą trapezową powlekaną ocynkiem,
w Ińsku przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 - zgodnie z kosztorysem nakładczym”
Oznaczenie CPV:
45-000000-7
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
NIP 854-223-24-03
Zatwierdził w dniu 24.10.2019 r.
Jacek Liwak – Burmistrz Ińska
I. Opis sposobu przygotowania oferty.
- Wymogi formalne oferty:
- Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania oferenta.
- Oferta musi być trwale zespolona. Przez trwałe zespolenie rozumie się:
- W przypadku oferty składanej w wersji papierowej oferta wraz z wszystkimi załącznikami powinna być zbindowana lub spięta zszywaczem;
- W przypadku oferty składanej w wersji elektronicznej (za pośrednictwem e-mail) oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być zeskanowana do 1 pliku pdf.
- Każdy wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
- Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.1 – 1.4 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.1 – 1.4 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału, tj. złożą więcej niż jedną ofertę, winni są oświadczyć w formie mailowej lub papierowej w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego, która z ofert jest wiążąca. Wówczas pozostałe oferty (o ile wpłynęły do siedziby Zamawiającego w formie papierowej) zostaną zniszczone, co zostanie opisane w protokole do niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawcy nie złożą oświadczenia zgodnego z prośbą Zamawiającego, oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone
i nie będą podlegały dalszej ocenie.
II. Dokumenty wymagane od wykonawców.
- Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oświadczenie Oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku nie złożenia przez oferenta wszystkich wymaganych zgodnie z Rozdziałem II niniejszego zapytania ofertowego dokumentów, Oferent ma prawo jednokrotnie uzupełnić ww. dokumenty w terminie nie późniejszym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie.
III. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
- Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
- W przypadku których wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej, komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
- Wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
- Nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym, osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy oraz wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego, zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferty nie spełniające warunków określonych w niniejszym punkcie zostaną odrzucone ze względów formalnych.
IV. Przedmiot zamówienia
Remont i pokrycie dachu budynku mieszkalnego blachą trapezową powlekaną ocynkiem, w Ińsku przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 – zgodnie z kosztorysem nakładczym.
Szczegółowy opis:
- Przybicie kontrłat i łat drewnianych,
- Pokrycie dachów blachami powlekanymi trapezowymi o skoku fali 150 mm,
- Montaż prefabrykowanych obróbek z blachy ocynkowanej przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm pas nadrynnowy,
- Montaż prefabrykowanych obróbek z blachy ocynkowanej przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm- obróbka przyścienna oraz kominów,
- Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3 ,
- Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III o podłożach z cegły
w 1 miejscu, - Rusztowania ramowe elewacyjne o szer. 0,73 m i rozstawie podłużnym ram 2,57 m
o wys. do 10 m
V. Miejsce realizacji:
Ińsko, ul. Sienkiewicza 3
VI. Wymagany termin realizacji zamówienia.
Od dnia zawarcia umowy do dnia 23 grudnia 2019 r.
VII. Kryteria oceny ofert.
- Końcowa ocena oferty zostanie złożona z następujących kryteriów:
- Oferowana cena brutto za zadanie – 100% (max. 100 punktów)
- Obliczenie oceny oferty w ramach kryterium:
- „oferowana cena” nastąpi wg. następującego wzoru:
najniższa oferowana cena brutto za zadanie |
x 100 punktów |
oferowana cena brutto za zadanie |
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
- Cena oferty powinna być przedstawiona w odniesieniu do zadania, na które składana jest oferta, zgodnie z rozdziałem IV niniejszego zapytania ofertowego.
- Cena (brutto) = Cena netto + podatek VAT
IX. Postanowienia istotne dla zamawiającego, które zostaną wprowadzone do umowy.
- W umowie zawarte zostaną następujące uwarunkowania:
- obowiązek udostępnienia na każde żądanie dokumentacji, w tym dokumentacji finansowej, związanej z realizacją zamówienia;
- możliwość zmiany szczegółowego zakresu zamówienia w wyniku zmiany wymogów formalnych związanych z realizacją projektu.
- Umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie przewidywać kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
- odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 30% wartości umowy, a ponadto zwrotowi podlegać będą ewentualne wypłacone Wykonawcy do tego momentu zaliczki,
- niespełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia (np. nieprawidłowe parametry, zła jakość lub zniszczenia przedmiotu zamówienia) – w wysokości 20% wartości umowy, a ponadto zwrotowi podlegać będą ewentualne wypłacone Wykonawcy do tego momentu zaliczki,
- zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
- Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
- W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
- Płatności:
- Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych.
- Płatność zrealizowana zostanie do 14 dni, na podstawie dostarczonej do siedziby Zamawiającego faktury VAT wraz z protokołem odbioru robót.
IX. Oferty częściowe i wariantowe.
1. W niniejszym zapytaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Nie dopuszcza się w niniejszym zapytaniu możliwości składania ofert wariantowych.
X. Termin związania ofertą
Minimalny termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XI. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 04.11.2019 r. do godziny 15.30 włącznie, w jeden z wymienionych poniżej sposobów:
- drogą pocztową na adres Zamawiającego: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38,
- osobiście w godzinach 8:00 – 15:30 w sekretariacie Zamawiającego pod adresem: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38, pok. 14 (sekretariat).
- mailem - przesłanie skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami na adres: urzad@insko.pl
Za datę złożenia oferty uznana zostanie data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania w ciągu 7 dni od zakończenia postępowania.
XII. Tryb udzielania wyjaśnień.
Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące zamówienia, a zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy składania zapytań, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
XIII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
- Patrycja Zimnicka tel. 91 5623018; e-mail pzimnicka@insko.pl.
XIV. Inne.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania
w następujących przypadkach:- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zgodnie z budżetem Projektu może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia informacji o złożonych ofertach, jeżeli oferent zastrzegł ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa (w rozumieniu Art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
w stosunku do całości lub części oferty.
XV. Załączniki.
- Załącznik nr 1 - Wzór oferty, w której skład wchodzi:
- formularz ofertowy (część A),
- oświadczenie Oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu (część B),
- oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym
(część C). - kosztorys nakładczy
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kupczyński | 24-10-2019 10:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-10-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 24-10-2019 10:41 |