Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Dnia 28 listopada 2012 roku

o godzinie 16:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się

dwudziesta piąta

Sesja Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udział w posiedzeniu. 

 

Porządek obrad

dwudziestej piątej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 28 listopada 2012 roku (środa) o godz.  16:00

w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

  1. Sprawy regulaminowe:

a)      otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,

b)      ustalenie porządku obrad,

c)      przyjęcie protokołu z dwudziestej czwartej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 07 listopada 2012 roku.

2. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.

3. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.

4. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:

a)      opinii dotyczącej planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Bóbrbagno Miałka” (druk nr 1),

b)      wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik (druk nr 2),

c)      określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 3),

d)      szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zakresie zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (druk nr 4),

e)      Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ińsko (druk nr 5),

f)       wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Ińsko
(druk nr 6),

g)      przyjęcia programu współpracy Gminy Ińsko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2013 rok (druk nr 7),

h)      rozpatrzenia skargi na Burmistrza Ińska (druk nr 8),

i)        zmian budżetu i zmian w budżecie na 2012 rok (druk nr 9).

5. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.

6. Wolne wnioski.

7.Komunikaty i informacje. 

        8. Zakończenie obrad.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 21-11-2012 13:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-11-2012
Ostatnia aktualizacja: Monika Kwiecień 21-11-2012 13:43