Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

BURMISTRZ IŃSKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
– referent ds. windykacji w Referacie Finansowym
Urzędu Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38

 
1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
1.1. nazwa stanowiska : referent ds. windykacji;
1.2. wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
1.3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nieokreślony.

2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
2.1. posiadać obywatelstwo polskie;
2.2. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. windykacji;
2.3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
2.4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
2.5. nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
2.6. posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach: ekonomia, prawo i administracja samorządowa lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i podjęte dokształcanie w podanych kierunkach;

3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
3.1. znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
3.2. znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
3.3. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
3.4. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
3.5. znajomość obsługi komputera (pakiet Office);

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
4.1. windykacja należności zaległych i bieżących w tym utworzenie komputerowego rejestru dłużników wraz z zakresem dotychczasowych postępowań windykacyjnych;
4.2. pomoc w bieżącej obsłudze w zakresie księgowości podatkowej;
4.3. uaktualnianie bazy danych w komputerowym systemie środków trwałych;
4.4. porządkowanie dokumentacji archiwalnej z referatu finansowo – księgowego;
4.5. prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
4.6. współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,

5. Wymagane dokumenty:
5.1. list motywacyjny;
5.2. szczegółowe CV;
5.3. kserokopie dokumentu tożsamości;
5.4. kwestionariusz osobowy;
5.5. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5.6. kserokopie świadectw pracy;
5.7. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie o którym mowa w pkt 2.6
5.8. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
5.9. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku referenta d.s. windykacji;
5.10. zaświadczenie o niekaralności, (lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy
i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:

Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: referent ds. windykacji”, w terminie do dnia 09 września 2011 r., do godz.15.30.

Ińsko, 26.08.2011 r

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 26-08-2011 14:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 26-08-2011
Ostatnia aktualizacja: - 26-08-2011 14:55