Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora ds. gospodarki nieruchomości i gospodarki mieszkaniowej w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko


BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

- podinspektora ds. gospodarki nieruchomości i gospodarki mieszkaniowej

w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór

    1. nazwa stanowiska : podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, gospodarki mieszkaniowej;

    2. wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;

    3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony.

  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

    1. posiadać obywatelstwo polskie;

    2. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska;

    3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

    4. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;

    5. nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;

    6. posiadać wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja publiczna, budownictwo, matematyka finansowa;

    7. doświadczenie zawodowe - minimum 1 rok pracy.

 

  1. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które  przeprowadzany jest nabór:

    1. znajomość podstawowych zasad funkcjonowania  jednostek samorządu   terytorialnego;

    2. znajomość  przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;

    3. znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami;

    4. biegła obsługa komputera ( pakiet Office);

    5. prawo jazdy;

    6. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

    1. prowadzenie zadań związanych z realizacja przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 nr 261, poz. 2603 z późniejszymi zmianami), w tym:

      1. regulacja stanów prawnych nieruchomości;

      2. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem podziałów nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości;

      3. przygotowywanie do sprzedaży wolnych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, stanowiących gminny zasób nieruchomości, w tym na rzecz najemców;

      4. przygotowywanie dokumentów do zakupu i przejęcia nieruchomości na gminny zasób nieruchomości

      5. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, organizacją i przeprowadzaniem przetargów na sprzedaż, oddanie w wieczyste użytkowanie oraz dzierżawę nieruchomości stanowiących gminny zasób nieruchomości .

      6. prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.

      7. prowadzenie spraw nazewnictwa ulic, placów, oznaczania nieruchomości oraz przyznawanie numerów porządkowych;

    2. prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,

    3. współpraca z obsługą prawną Urzędu  w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,

  1. Wymagane dokumenty:

    1. szczegółowe CV;

    2. kserokopie dokumentu tożsamości;

    3. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);

    4. list motywacyjny;

    5. kserokopie świadectw pracy;

    6. kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje o których mowa w pkt 2 i 3;

    7. inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dodatkowych, o których mowa w pkt.3;

    8. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku podinspektora d.s. gospodarki nieruchomościami, gospodarki mieszkaniowej;

    9. zaświadczenie  o niekaralności, ( lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);

Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie  Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:


Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko

z dopiskiem „Nabór na stanowisko: podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i gospodarki mieszkaniowej”, w terminie  do dnia 01 września 2008r., do godz.15.30.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 18-08-2008 14:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-08-2008
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Włoczka 18-08-2008 14:59