Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista w Ośrodku Pomocy Społecznej w Ińsku


BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko urzędnicze - specjalista w Ośrodku Pomocy Społecznej w Ińsku

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór

    1. nazwa stanowiska: specjalista ds. prowadzenia rozliczeń budżetowych,

sprawozdawczości oraz zaliczek alimentacyjnych i

świadczeń rodzinnych;

    1. wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo;

    2. umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony - 3 lata

    3. miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Ińsku,

ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.

  1. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:

    1. Wymagania niezbędne:

      1. wykształcenie minimum średnie o profilu ekonomicznym, administracyjno - biurowym;

      2. 10- letni staż pracy w tym minimum 5 lat pracy w księgowości,

      3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

      4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

      5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

      6. nieposzlakowana opinia,

      7. znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, na które ogłaszany jest nabór oraz zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.

    1. Wymagania dodatkowe:

      1. znajomość obsługi komputera,

      2. umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,

      3. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

      4. samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

    1. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne i zaliczkę alimentacyjną,

    2. przygotowywanie projektów decyzji i pism,

    3. prowadzenie postępowań wyjaśniających z zakresu pracy wydziału,

    4. prowadzenie rejestrów złożonych wniosków i wydanych decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej,

    5. prowadzenie dokumentacji wypłaconych świadczeń,

    6. dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń,

    7. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,

    8. współpraca z komornikiem sądowym w przedmiocie skuteczności egzekucji,

    9. aktywizowanie zawodowe dłużników alimentacyjnych,

    10. prowadzenie spraw dotyczących odwołań od decyzji organu pierwszej instancji,

    11. prowadzenie rozliczeń budżetowych i sporządzanie sprawozdań,

    12. obsługa programu komputerowego firmy „Computerland”,

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    1. curriculum vitae,

    2. list motywacyjny,

    3. kwestionariusz osobowy,

    4. kserokopia dokumentu tożsamości.

    5. uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia szkoły,

    6. uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata (świadectwa pracy);

    7. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku wystawione nie później jak 2 miesiące przed terminem złożenia oferty,

    8. zaświadczenie  o niekaralności, ( lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);

    9. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

    10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  1. Sposób i termin składania ofert - wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:


Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko

z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty w OPS w Ińsku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lutego 2008 roku do godz. 15.30.

  1. Inne informacje:

    1. Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Ińska.

    2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.

    3. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Dodatkowych informacji udziela Zastępca Burmistrza Ińska w Urzędzie Gminy i Miasta w Ińsku, tel. (091) 56-23-025.

Ińsko, 30.01.2008

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 30-01-2008 12:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-01-2008
Ostatnia aktualizacja: - 30-01-2008 12:52