eBoi
Jak załatwić sprawę?
Udzielenie kredytu w kwocie 200000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Ińsko: Udzielenie kredytu w kwocie 200.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ińsko, Krajowy numer identyfikacyjny 81168564500000, ul. ul. Boh. Warszawy 38, 73140 Ińsko, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 623 025, e-mail urzad@insko.pl, faks 915 623 063.
Adres strony internetowej (url): www.bip.insko.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.insko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 200.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny ZP.271.3.2018.MK
Numer referencyjny ZP.271.3.2018.MK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 200.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Dane dotyczące spłaty zaciąganego zobowiązania: Spłata rat: - 2019 r. 27.200,00 zł, - 2020 r. 28.800,00 zł, - 2021 r. 28.800,00 zł, - 2022 r. 28.800,00 zł, - 2023 r. 28.800,00 zł, - 2024 r. 28.800,00 zł, - 2025 r. 28.800,00 zł, Oprocentowanie na podstawie Wibor 3-M. Raty płatne kwartalnie . Odsetki płatne od następnego miesiąca po udzieleniu kredytu.
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 200.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Dane dotyczące spłaty zaciąganego zobowiązania: Spłata rat: - 2019 r. 27.200,00 zł, - 2020 r. 28.800,00 zł, - 2021 r. 28.800,00 zł, - 2022 r. 28.800,00 zł, - 2023 r. 28.800,00 zł, - 2024 r. 28.800,00 zł, - 2025 r. 28.800,00 zł, Oprocentowanie na podstawie Wibor 3-M. Raty płatne kwartalnie . Odsetki płatne od następnego miesiąca po udzieleniu kredytu.
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 11 ust. 8 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dwa uprzednio ogłoszone przetargi nieograniczone nie wyłoniły żadnego wykonawcy
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 11 ust. 8 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dwa uprzednio ogłoszone przetargi nieograniczone nie wyłoniły żadnego wykonawcy
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Bank Spółdzielczy w Goleniowie, Oddział Chociwel Filia Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 36C/12
73-140 Ińsko
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 11.05.2018.11.40.52_ogloszenie.pdf | 2018-05-11 11:40:52 | 68,4KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 11.05.2018.11.40.52_zaproszenie_do_negocjacji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-05-11 11:40:52 | 185,6KB | 2 razy |
2 | 11.05.2018.11.43.33_ZaA_._nr_1.docx Po terminie otwarcia ofert | 2018-05-11 11:43:33 | 17,0KB | 0 razy |
3 | 11.05.2018.11.43.40_ZaA_._nr_2.docx Po terminie otwarcia ofert | 2018-05-11 11:43:40 | 14,7KB | 0 razy |
4 | 11.05.2018.11.43.46_ZaA_._nr_3.docx Po terminie otwarcia ofert | 2018-05-11 11:43:46 | 23,8KB | 0 razy |
5 | 11.05.2018.11.43.52_ZaA_._nr_4.docx Po terminie otwarcia ofert | 2018-05-11 11:43:52 | 15,5KB | 0 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kupczyński | 11-05-2018 11:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-05-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kupczyński | 11-05-2018 11:43 |