eBoi
Jak załatwić sprawę?
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA ZAPLECZE SZATNIOWO-SOCJALNE KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W IŃSKU
ZP.LŚ.271.3.2011 Ińsko, 14.04.2011r.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
na
PRZEBUDOWĘ I REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA ZAPLECZE SZATNIOWO-SOCJALNE KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W IŃSKU
- Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 – sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
- Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
- Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze szatniowo – socjalne kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu.
CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
B.1. Przebudowę oraz prace remontowo – termomodernizacyjne:
- przebudowa pomieszczeń parteru oraz dachu:
- wykonanie wieńca,
- wykucie otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie ścianek działowych murowanych gr. 12 cm na zaprawie cementowo – wapiennej,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie wentylacji w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykonanie instalacji wod – kan, grzewczej i elektrycznej z przyłączeniami,
- wykonanie warstw posadzki uwzględniających normę termiczną,
- wykonanie nowej więźby dachowej oraz warstqwpokrycia dachowego,
- wykonanie docieplenia budynku warstwą styropianu gr 14 cm wraz z kolorystyką budynku w tonacji jasnej (popielaty).
B.2. Zmianę sposobu użytkowania:
Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze szatniowo – socjalne wraz z wyposażeniem w urządzenia.
B.3. Zagospodarowanie i ukształtowanie terenu.
Ingerencja w istniejący stan zagospodarowania terenu poprzez wykonanie instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, grzewczej c.o. oraz ciepłej wody, elektrycznej.
- Oferty częściowe:zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
- Termin wykonania zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie 4 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
-
Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wznoszeniu lub remoncie budynków;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym:
c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalnościach; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 000 złotych (słownie : sto tysięcy).
- Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale 10 SIWZ.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena100%, termin wykonania zamówienia.
- Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
- Termin składania ofert: 29.04.2011r. do godz. 10.00, otwarcie ofert o godz. 10.15.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Burmistrz Ińska
/-/ Andrzej Racinowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu.doc | 2011-04-14 15:09:20 | 66,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_Orlik_-Zaplecze+zalaczniki.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:09:44 | 366,5KB | 187 razy |
2 | Zalacznik_nr_1__Dokumentacja_projektowa__-__projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:11:18 | 3,0MB | 431 razy |
3 | Zalacznik_nr_1__Dokumentacja_projektowa_-__inst_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:11:55 | 659,7KB | 546 razy |
4 | Zalacznik_nr_1__Dokumentacja_projektowa__-_projekt_elektryczny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:12:21 | 471,3KB | 294 razy |
5 | Zalacznik_nr_1__Dokumentacja_projektowa_-_ekspertyza_techniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:12:45 | 261,0KB | 219 razy |
6 | Zalacznik_nr_2_Zaplecze_-_przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:13:29 | 823,7KB | 202 razy |
7 | Zalacznik_nr_2_Zaplecze_-_przedmiar_robot_II.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-04-14 15:14:00 | 804,2KB | 216 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf | 2011-05-06 11:45:35 | 139,0KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | zawiadominie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2011-05-12 15:34:34 | 579,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 14-04-2011 15:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Leśkiw | 14-04-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Jarosław Leśkiw | 11-07-2013 12:41 |