eBoi
Jak załatwić sprawę?
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA ZAPLECZE SZATNIOWO-SOCJALNE KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W IŃSKU
ZP.LŚ/341/8/10 Ińsko, 19.08.2010r.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
na
PRZEBUDOWĘ I REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA ZAPLECZE SZATNIOWO-SOCJALNE KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH ORLIK 2012 W IŃSKU
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
-
-
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze szatniowo - socjalne kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu.
-
CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
-
-
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-
B.1. Przebudowę oraz prace remontowo - termomodernizacyjne:
-
-
-
-
-
przebudowa pomieszczeń parteru oraz dachu:
-
-
-
-
- wykonanie wieńca,
- wykucie otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie ścianek działowych murowanych gr. 12 cm na zaprawie cementowo - wapiennej,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie wentylacji w pomieszczeniach sanitarnych,
- wykonanie instalacji wod - kan, grzewczej i elektrycznej z przyłączeniami,
- wykonanie warstw posadzki uwzględniających normę termiczną,
- wykonanie nowej więźby dachowej oraz warstqwpokrycia dachowego,
- wykonanie docieplenia budynku warstwą styropianu gr 14 cm wraz z kolorystyką budynku w tonacji jasnej (popielaty).
B.2. Zmianę sposobu użytkowania:
Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na zaplecze szatniowo - socjalne wraz z wyposażeniem w urządzenia.
B.3. Zagospodarowanie i ukształtowanie terenu.
Ingerencja w istniejący stan zagospodarowania terenu poprzez wykonanie instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, grzewczej c.o. oraz ciepłej wody, elektrycznej.
-
Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
-
Termin wykonania zamówienia: 30.11.2010 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
-
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wznoszeniu lub remoncie budynków (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
-
dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
-
konstrukcyjno-budowlanej,
-
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
-
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
-
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 80%, termin wykonania zamówienia (podawany w tygodniach)20%,
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 03.09.2010r. do godz. 10.00, otwarcie ofert o godz. 10.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_o_przetargu.doc | 2010-08-19 14:49:41 | 58,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_Orlik_-Zaplecze+zalaczniki.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:49:41 | 343,5KB | 198 razy |
2 | Zalacznik_nr_1_-__ekspertyza_techniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:50:06 | 261,0KB | 400 razy |
3 | Zalacznik_nr_1_-__inst_sanitarna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:50:30 | 659,7KB | 371 razy |
4 | Zalacznik_nr_1_-__projekt_budowlany.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:51:35 | 3,0MB | 177 razy |
5 | Zalacznik_nr_1_-_projekt_elektryczny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:51:55 | 471,3KB | 440 razy |
6 | Zalacznik_nr_2_-__Kosztorys_nakladczy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-19 14:52:13 | 222,5KB | 233 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | modyfikacja_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-08-20 12:39:07 | 41,5KB | |
2 | Wyjasnienie_SIWZ,_przedluzenie_terminu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-09-01 11:55:52 | 433,1KB | |
3 | Do_wyjaA_nienia-kosztorys_nakladczy_-__DODATKOWY.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-09-01 11:57:33 | 127,0KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | Modyfikacja_SIWZ_-_terminy.pdf | 2010-09-01 12:34:36 | 333,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf | 2010-09-13 14:32:45 | 299,0KB | |
2 | Zawiadomienie_o_uniewaznieniu.pdf | 2010-12-01 12:27:45 | 393,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 19-08-2010 14:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-08-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 01-12-2010 12:28 |