eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ IŃSKA OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE KREDYTÓW INWESTYCYJNYCH NA REALIZACJĘ ZADAŃ...
ZP.LŚ/341/5/10 Ińsko, 16.06.2010 r.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
na
Udzielenie kredytów inwestycyjnych na realizację zadań:
I: „Przebudowa drogi gminnej w działce nr 337, 372/2 i 373 - ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa w Ińsku” w kwocie 241.370,00 zł
II: „Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu :Moje boisko - Orlik 2010” w Ińsku ul. Poprzeczna 1” w kwocie do 300.000,00 zł;
III: „Budowa sieci wodociągowej przesyłowej Storkowo - Waliszewo wraz z przyłączeniami wodociągowymi w miejscowości Waliszewo”
w kwocie do 88.012,60 zł
IV: „Budowa świetlicy wiejskiej w Studnicy wraz z zagospodarowaniem terenu i zakupem wyposażenia” w kwocie do 100.000,00
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
Koszt uzyskania SIWZ - 50 zł brutto.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytów inwestycyjnych na realizację zadań:
I: „Przebudowa drogi gminnej w działce nr 337, 372/2 i 373 - ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa w Ińsku” w kwocie 241.370,00 zł
II: „Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu :Moje boisko - Orlik 2010” w Ińsku ul. Poprzeczna 1” w kwocie do 300.000,00 zł;
III: „Budowa sieci wodociągowej przesyłowej Storkowo - Waliszewo wraz z przyłączeniami wodociągowymi w miejscowości Waliszewo” w kwocie do 88.012,60 zł
IV: „Budowa świetlicy wiejskiej w Studnicy wraz z zagospodarowaniem terenu i zakupem wyposażenia” w kwocie do 100.000,00
-
Oferty częściowe: zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
-
Termin wykonania zamówienia:
Dla I części do 10.07.2010 r.;
Dla II części do 31.08.2010 r
Dla III części do 31.08.2010 r
Dla IV części do 31.08.2010 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , dotyczące:
-
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
b. posiadania wiedzy i doświadczenia;
-
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) posiadanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej jednej placówki obsługi klienta, zlokalizowaną na terenie Szczecina albo Stargardu Szczecińskiego albo Ińska;
2) posiadanie, w celu wykonania zamówienia, elektronicznego systemu obsługi klienta;
3) posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie i prowadzenie działalności bankowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp;
3. Opis sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w rozdziale IX wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
b. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1 i 2.
c. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert
-
Wadium: nie wymagane.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 30. 06. 2010 r. do godz. 9.00, otwarcie ofert o godz. 9.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu.doc | 2010-06-16 11:40:34 | 47KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-_Kredyt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:40:34 | 20KB | 205 razy |
2 | Zalaczniki_nr1-3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:41:28 | 92KB | 195 razy |
3 | Zalaczniki_4-6.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:42:29 | 41,5KB | 196 razy |
4 | Zalacznik_7_Opinia_RIO_-_o_mozliwosci_splaty_kredytu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:46:41 | 1,0MB | 195 razy |
5 | Zalacznik_7_Opinia_RIO_o_moA_liwoA_ci_spA_aty_kredytow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:50:22 | 239,1KB | 192 razy |
6 | Zalacznik_8.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:51:49 | 30KB | 197 razy |
7 | Zalacznik_8_Zaswiadczenie_o_wyborze_na_Burmistrza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:52:19 | 708,8KB | 221 razy |
8 | Zalacznik_9_Regon_-_Gmina_Insko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:53:02 | 107,5KB | 191 razy |
9 | Zalacznik_10_Statut_Gminy_IA_sko.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:53:23 | 10KB | 188 razy |
10 | Zalacznik_10_UchwaA_a_w_sprawie_uchwalenia_tekstu_jednolitego_Statutu_Gminy_IA_sko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:53:46 | 378,9KB | 224 razy |
11 | Zalacznik_12_-_Sprawozdanie_z_wykonania_budzetu_za_2008.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:55:01 | 1,6MB | 245 razy |
12 | Zalacznik_12_Tabele_1-18_WYKON_DOCH_BUDzETU_GMINY_2008.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:56:05 | 1,9MB | 193 razy |
13 | Zalacznik_13_Sprawozdanie_z_wykonania_budzetu_za_2009.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:56:50 | 1,4MB | 192 razy |
14 | Zalacznik_13_Tabele_1-18_WYKON_DOCH_BUDA_ETU_GMINY_2009.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 11:58:01 | 2,5MB | 192 razy |
15 | Zalacznik_14_Sprawozdania_2008_Rb-NDS,Rb-Z,_Rb-N,_Rb-27S,_Rb-28S.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:00:25 | 6,4MB | 190 razy |
16 | Zalacznik_15_Sprawozdania_2009_Rb-NDS,Rb-Z,_Rb-N,_Rb-27S,_Rb-28S.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:03:11 | 6,9MB | 187 razy |
17 | Zalacznik_16_Sprawozdania_I_kw_2010_Rb-NDS,Rb-Z,_Rb-N,_Rb-27S,_Rb-28S.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:05:46 | 6,6MB | 189 razy |
18 | Zalacznik_17_Opinia_RIO_-_ws._sprawozdania_z_wykonania_budzetu_za_2008.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:06:16 | 255,7KB | 197 razy |
19 | Zalacznik_18_Opinia_RIO_-_ws._sprawozdania_z_wykonania_budzetu_za_2009.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:06:44 | 163,9KB | 240 razy |
20 | Zalacznik_19_UchwaA_a_budzetowa_na_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:07:02 | 311,4KB | 188 razy |
21 | Zalacznik_19_Uzasadnienie_do_budzetu_2010.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:07:36 | 1,0MB | 257 razy |
22 | Zalacznik_19_Zalaczniki_do_budzetu_na_2010r.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:09:11 | 3,8MB | 188 razy |
23 | Zalacznik_20_Prognoza_lacznej_kwoty_dlugu_publicznego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:09:55 | 1,1MB | 220 razy |
24 | Zalacznik_21_Opinia_RIO_o_mozliwoscii_sfinansowania_deficytu_budzetowego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:10:33 | 296,7KB | 189 razy |
25 | Zalacznik_22_Informacje_o_stanie_mienia_komunalnego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-16 12:11:01 | 566,4KB | 195 razy |
26 | Zalacznk__11__Uchwaly_w_sprawie__zaciagniecia__kredytow.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-17 15:15:36 | 569,8KB | 187 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | modyfikacja_i-przedluzenie_terminu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-24 12:40:15 | 172,4KB | |
2 | wyjasnienie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-24 12:40:34 | 227,1KB | |
3 | zawiadomienie_o-uniewaznieniu-postepowania_cz.II.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-24 12:40:57 | 108,5KB | |
4 | Modyfikacja_SIWZ+przedluzenie_terminu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-08 10:12:23 | 124,4KB | |
5 | Modyfikacja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 13:38:30 | 82,7KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | modyfikacja_i-przedluzenie_terminu.pdf | 2010-06-24 12:41:15 | 172,4KB | |
2 | Modyfikacja_SIWZ+przedluzenie_terminu.pdf | 2010-07-08 10:16:46 | 124,4KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf | 2010-07-13 10:20:05 | 80,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | zawiadominie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2010-07-15 09:33:08 | 581,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 16-06-2010 11:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 16-06-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 15-07-2010 09:33 |