eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ IŃSKA OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY na BUDOWĘ KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012"
ZP.LŚ/341/4/10 Ińsko, 28.05.2010r.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
na
BUDOWĘ KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH
W RAMACH PROGRAMU ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012”
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012”
CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
-
Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
-
podbudowa przepuszczalna
-
nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport):
-
Typ włókna: monofil
-
Skład chemiczny włókna; polietylen
-
Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
-
Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
-
obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
-
wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
-
podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
-
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo.
W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
-
wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
-
wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuka
2.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
2.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki:
-
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
-
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
-
Dokumentacja projektowa
-
Przedmiar robót
-
Aneks dot. adaptacji projektu typowego
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6:
-
na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
-
na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy
2.7 Budowa budynku sanitarno-szatniowego
Z uwagi na uzgodnienia wprowadzono następujące zmiany w stosunku do projektu gotowego ORLIK 2010:
a) Branża architektoniczna: rezygnacja z systemowego zaplecza boisk sportowych i części towarzyszącej infrastruktury;
b) Branża sanitarna: anulowano odprowadzenie wody opadowej z modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych oraz instalacji wod kan i elektrycznej dotyczącej modułowego systemowego zaplecza boisk sportowych.
W związku z powyższym z przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ następujące pozycje nie mogą być uwzględniane przez Wykonawców przy sporządzaniu oferty:
- Lp 99: Zaplecze kontenerowe;
- Lp 100 - 109: Przyłącze ZW;
- Lp 110 - 113: Przyłącze kanalizacyjne;
- Lp 114 - 117: Przyłącze deszczowe;
- Lp 118: Instalacja elektryczna w zapleczu;
- Lp 119 - 140: Wew. instalacja wodno - kan. - deszczowa;
- Lp 141 - 147: Wew. instalacja CO.
Szczegółowy opis w/w zmian wymienionych w punkcie 2.7 stanowi załącznik:
-
Aneks dot. adaptacji projektu typowego
-
Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
-
Termin wykonania zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie 4 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
-
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
-
dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
-
konstrukcyjno-budowlanej,
-
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
-
Wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert - do dnia 15 czerwca 2010 r. w wysokości 20.000,- zł (dwadzieścia tysięcy zł.) na rachunek bankowy nr
88 1020 4867 0000 1402 0007 9848 -
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 15.06.2010r. do godz. 9.00, otwarcie ofert o godz. 9.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_o_przetargu.doc | 2010-05-28 12:15:41 | 72KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_Orlik.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:15:41 | 32KB | 234 razy |
2 | Zal._nr_1-_Specyfikacja_techniczna_ogA_lna_-_OST.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:16:18 | 230,6KB | 187 razy |
3 | Zal._nr_2_-__Szcz._Spec._Tech._nr_2D_-_boiska.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:16:46 | 398,9KB | 187 razy |
4 | Zal._nr_2_-__Szcz._Spec._Tech._nr_4ZT-ogrodzenie,kostka,zielen.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:17:03 | 210,1KB | 188 razy |
5 | Zal._nr_2_-_Specyfikacja_techniczno-materiaA_owa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:18:05 | 2,6MB | 189 razy |
6 | Zal._nr_2_-_Specyfikacje_techniczne_strona_tytuA_owa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:18:42 | 1,0MB | 179 razy |
7 | Zal._nr_2_-_Szcz._Spec._Tech._1B_-_Zaplecze.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:19:06 | 556,4KB | 185 razy |
8 | Zal._nr_3_-_Dokumentacja_projektowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:21:02 | 5,6MB | 216 razy |
9 | Zal._nr_3_-_Dokumentacja_projektowa,pr_bud.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:22:11 | 3,1MB | 200 razy |
10 | Zal._nr_3_-_Mapki_geologia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:24:37 | 5,2MB | 195 razy |
11 | Zal._nr_3_-_Mapki_projekt_drogowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:25:41 | 1,9MB | 196 razy |
12 | Zal._nr_3_-_Projekt_instalacji_elektrycznych.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:26:50 | 768,6KB | 209 razy |
13 | Zal._nr_3_-_Projekt_instalacji_sanitarnych.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:27:54 | 1,1MB | 227 razy |
14 | Zal._nr_4_-_Przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:28:11 | 250,6KB | 217 razy |
15 | Zal._nr_9_-_Aneks_do_projektu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:28:43 | 516,2KB | 266 razy |
16 | Zal._nr_9_-_Mapki_do_aneksu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:29:29 | 1,7MB | 216 razy |
17 | Zal._nr_9_-_Opinia_o_zmianie_projektu_typowego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-28 12:30:25 | 1,4MB | 211 razy |
18 | Zal._nr_2_-_Szcz._Spec._Tech.__nr_3E_-_oA_wietlenie_boisk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-05-31 08:00:18 | 7,3MB | 225 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-10 11:23:58 | 340,1KB | |
2 | wzjasnienie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-14 13:56:25 | 153,7KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | modzfikacja.pdf | 2010-06-14 13:56:25 | 139,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_orlik.pdf | 2010-06-28 11:29:12 | 83,4KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 28-05-2010 12:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-05-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 29-06-2010 15:01 |