eBoi
Jak załatwić sprawę?
PRZEBUDOWA UL. ALEJA SŁONECZNA I UL. ALEJA SPACEROWA W MIEJSCOWOŚCI IŃSKO
ZP.LŚ/341/1/10 Ińsko, 13.01.2010 r.
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
na
Przebudowę ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa w miejscowości Ińsko
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
Koszt uzyskania SIWZ - 30 zł brutto.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. wykonanie przebudowy ul. Aleja Słoneczna i ul. Aleja Spacerowa z wydzieleniem ciągu pieszego i miejsc postojowych w miejscowości Ińsko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
- projekcie budowlanym - który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,
- kosztorysie ofertowym - który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
b. wykonanie 2 tablic informacyjnych (wymiary 70x90) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
-
Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
-
Termin wykonania zamówienia: do 10.06.2010 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , dotyczące:
-
-
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
b. posiadania wiedzy i doświadczenia;
-
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
W celu udokumentowania spełniania opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda by w pracach przy realizacji niniejszego zamówienia brały udział osoby, które wykonują samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
-
-
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp;
3. Opis sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w ust IX SIWZ.
b. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1 i 2.
c. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert
-
Wadium: nie wymagane.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 03.02.2010r. do godz. 9.00, otwarcie ofert o godz. 9.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu.doc | 2010-01-13 13:14:11 | 43,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_przebudowa_drogi.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:14:11 | 14KB | 255 razy |
2 | Zalaczniki_nr1,5-8.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:15:11 | 104,5KB | 219 razy |
3 | Zalacznik__nr_2_-_SSTWiOR.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:17:00 | 1,4MB | 220 razy |
4 | Zalacznik__nr_2_-_SSTWiOR_cz._ogolna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:18:02 | 87KB | 234 razy |
5 | Zalacznik__nr_3_pr._bud._-_Cz._opisowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:18:48 | 849,5KB | 215 razy |
6 | Zalacznik__nr_3_pr._bud._-_Przekroje_konstrukcyjne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:19:26 | 351,4KB | 203 razy |
7 | Zalacznik__nr_3_pr._bud._-_Przekroje_normalne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:19:56 | 138,3KB | 219 razy |
8 | Zalacznik__nr_3_pr._bud._-_Szczegol_polaczenia_konstrukcji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:20:39 | 167,9KB | 270 razy |
9 | Zalacznik__nr_3_pr.bud._-_Zagospodarowanie_terenu.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:22:24 | 2,0MB | 205 razy |
10 | Zalacznik_nr_3_pr._bud._-_Profil_podluzny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:23:03 | 230,1KB | 213 razy |
11 | Zalacznik_nr_4_-_kosztorys_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:23:28 | 58,3KB | 233 razy |
12 | Zalacznik__nr_9_-_tablica_informacyjna..doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:23:46 | 44,5KB | 194 razy |
13 | Zalacznik__nr_10_-_Umowa.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-13 13:24:23 | 77,5KB | 224 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaA_nienia_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-21 15:21:10 | 390,7KB | |
2 | wyjasnienie_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-01-26 13:04:31 | 274,2KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie__o_wyborze_oferty.pdf | 2010-02-03 15:33:28 | 510,4KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | zawiadomienie_o_udzieleniu_zamowienia_ben_bruk.pdf | 2010-02-18 08:28:56 | 251,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 13-01-2010 13:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-01-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Jarosław Leśkiw | 25-11-2011 13:40 |