eBoi
Jak załatwić sprawę?
USŁUGI TRANSPORTOWE - PRZEWÓZ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH ORAZ PRACOWNIKÓW W 2010 ROKU
ZP.LŚ/341/11/09
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)
na
Usługi transportowe - przewóz materiałów budowlanych oraz pracowników w 2010 roku
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) -o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
Zadanie I. Wykonywanie usług transportowych ciągnikiem rolniczym z wykorzystaniem przyczepy samowyładowczej oraz ładowacza do załadunku i przewozu materiałów budowlanych (piasek, ziemia, cegły, drewno itp…) oraz śmieci, gruzu itp.
Mechaniczne odśnieżanie oraz posypywane piaskiem ulic i dróg przy pomocy ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym i piaskarką
Zadanie II. Przewóz pracowników, drobnego sprzętu budowlanego oraz materiałów budowlanych samochodem dostawczym - min. 7 miejsc.
-
Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Termin wykonania zamówienia: Od 01.01.2010 do 31.12.2010r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.,
-
posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
zapoznają się i zaakceptują wzór umowy na wykonywanie usługi.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w ust IX.
-
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1.
-
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
-
Wadium: nie wymagane.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena Zadanie I-50% + Cena Zadanie II-50%= 100%
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 28.12.2009r. godz. 9.00, otwarcie kopert o godz. 9.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe : nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc | 2009-12-17 13:35:33 | 43,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ-uslugi_transportowe_przewoz_mat_bud_i__pracownikow.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-17 13:35:33 | 15KB | 118 razy |
2 | Zalaczniki_do_SIW__usl_trans.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-12-17 13:37:54 | 144,5KB | 111 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf | 2009-12-28 13:46:03 | 56,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 17-12-2009 13:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-12-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 28-12-2009 13:46 |