eBoi
Jak załatwić sprawę?
II PRZETARG NIEOGRANICZONY na CAŁOROCZNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY IŃSKO
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA Przetarg nieograniczony
o wartości powyżej 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
na
Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Ińsko
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.
-
Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje:
-
Opróżnianie na bieżąco koszy na śmieci ustawionych:
-
na ulicach, placach i parkingach Miasta Ińsko,
-
na cmentarzach w Ińsku, Ciemniku, Czertyniu, Storkowie, Ściennem;
-
na zagospodarowanym nabrzeżu Jeziora Ińsko,
-
na plaży miejskiej w Ińsku,
wraz z ich bieżącym utrzymaniem, naprawą i konserwacją.
-
Prowadzenie prac porządkowych polegających na:
a . czyszczeniu ulic gminnych i powiatowych (zamiatanie, usuwanie odpadów stałych);
b . ręcznym zamiataniu placów, parkingów i chodników, oraz ciągów pieszo-jezdnych;
c. usuwaniu chwastów zarastających chodniki i ich obrzeża - w miarę potrzeb;
d. odśnieżaniu, zwalczaniu śliskości i skuwaniu lodu w okresie zimowym z chodników i ciągów pieszo - jezdnych - na bieżąco po pojawieniu się opadów śniegu;
e. sprzątaniu, czyszczeniu i usuwaniu odpadów z ulic, chodników i trawników po imprezach masowych organizowanych na terenie miasta do godz. 9 -tej dnia następnego po imprezie;
f. stałym utrzymaniu drożności kratek ściekowych usytuowanych na terenie całego miasta;
g. utrzymaniu czystości i porządku wokół słupów ogłoszeniowych, tablic ogłoszeniowych, drzew oraz utrzymanie ich estetycznego wyglądu włącznie z grabieniem i wywozem liści.
-
Sprzątanie w soboty i niedziele:
-
przystanek PKS, ul. Boh. Warszawy,
-
promenada nad jeziorem przy ul. Przybrzeżnej,
-
targowisko
4) Wywóz odpadów komunalnych, powstałych w wyniku wykonywania czynności opisanych w pkt. 1- 3, na składowisko odpadów.
-
Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamówienia uzupełniające: zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
-
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2009 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
-
posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę:
- zezwolenia wydanego przez Burmistrza Ińska na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
- podpisanej umowy uprawniającej do składowania nieczystości komunalnych na składowisku odpadów.
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
zapoznają się i zaakceptują wzór umowy na wykonywanie usługi.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów.
-
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1.
-
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
-
Wadium: nie wymagane.
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
-
Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.
-
Termin składania ofert: 28.01.2009 r. do godz. 9.00, otwarcie ofert o godz. 9.15.
-
Termin związania ofertą: 30 dni.
-
Informacje dodatkowe: nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu.doc | 2009-01-20 13:31:07 | 48,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-_Utrzymanie_czystosci.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-20 13:31:07 | 13KB | 49 razy |
2 | Zalaczniki__do_SIWZ_-_Utrzymanie_czystosci.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-20 13:31:29 | 22KB | 31 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | modyfikacja_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-01-22 14:14:40 | 196,9KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik_postepowania.pdf | 2009-01-29 09:59:15 | 53,7KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | udzielenie_zamowienia.pdf | 2009-01-29 09:59:15 | 79,1KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 20-01-2009 13:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-01-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 29-01-2009 09:59 |