Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg nieograniczony - Usługi transportowe - przewóz materiałów budowlanych oraz pracowników


ZP.LŚ/341/11/08

BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.)

na

Usługi transportowe - przewóz materiałów budowlanych oraz pracowników

  1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Ińsko, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.

  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do odbioru w siedzibie Zamawiającego w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38 - sekretariat, tel. 091 562 30 25 fax. 091 562 30 63, od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30, za pośrednictwem poczty lub na stronie internetowej www.bip.insko.pl.

  3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) -o wartości zamówienia od 14.000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy pzp.

  4. Przedmiot zmówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

Zadanie I. Wykonywanie usług transportowych ciągnikiem rolniczym z wykorzystaniem przyczepy samowyładowczej oraz ładowacza do załadunku i przewozu materiałów budowlanych (piasek, ziemia, cegły, drewno itp…) oraz śmieci, gruzu itp.

Zadanie II. Przewóz pracowników, drobnego sprzętu budowlanego oraz materiałów budowlanych samochodem dostawczym - min. 7 miejsc.

  1. Oferty częściowe: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Oferty wariantowe: zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r.

  4. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.,

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w ust IX.

  1. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1.

  2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

  1. Wadium: nie wymagane.

  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena Zadanie I-70% + Cena Zadanie II-30%= 100%

  3. Miejsce składania ofert: sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Boh. Warszawy 38 73-140 Ińsko, lub listownie na adres zamawiającego.

  4. Termin składania ofert: 20.11.2008r. godz. 9.00, otwarcie kopert o godz. 9.15.

  5. Termin związania ofertą: 30 dni.

  6. Informacje dodatkowe : nie zamierza się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 20081112144627249.pdf 2008-11-12 14:56:20 211,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ-usA_ugi_transportowe-_przewoz_mat_bud_i_pracownikow.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-11-12 14:56:20 15KB 57 razy
2 ZaA_A_zniki_do_SIWZ_usl_trans.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-11-12 14:56:39 116,5KB 34 razy
Wynik postępowania
1 zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf 2008-11-20 12:03:49 56,8KB
Udzielenie zamówienia
1 Zawiadomenie_o_udz._zam.pdf 2008-12-02 13:56:13 93,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 12-11-2008 14:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-11-2008
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Włoczka 02-12-2008 13:56