eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko ul. Boh. Warszawy 38.
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY I MIASTA IŃSKO
uL. BOHATERÓW WARSZAWY 38
Burmistrz Gminy i Miasta Ińsko ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko.
WYMAGANIA :
I. Wykształcenie - wyższe
II. Wymagania niezbędne:
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
Nieposzlakowana opinia.
Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
o samorządzie gminnym, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego , prawo
o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Umiejętność obsługi komputera oraz programów Microsoft Word, Excel oraz Internetu.
Staż pracy 5 lat.
III. Wymagania dodatkowe
Preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu administracji publicznej, socjologii, zarządzania, humanistyki .
IV. Zakres zadań na stanowisku :
1.Realizacja zadań wynikająca z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego
sporządzanie aktów stanu cywilnego, odpisów i zaświadczeń z aktów,
aktualizacja aktów stanu cywilnego,
organizowanie uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego oraz dotyczących 100-lecia urodzin,
sprawy wynikające z Kodeksu Cywilnego i Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
prowadzenie spraw związanych ze zmianą imion i nazwisk,
prowadzenie spraw związanych z obywatelstwem¨,
2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach
osobistych - wydawanie dowodów osobistych.
3. Realizacja zadań dotycząca działalności gospodarczej .
wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
wydawanie zaświadczeń o rozszerzeniu działalności gospodarczej,
wydawanie decyzji o wykreśleniu z działalności gospodarczej.
4.Wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych zgodnie
z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
realizacja zadań zgodnie z corocznym programem działania Gminnej Komisji
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
współpraca ze środowiskowymi Ogniskami Wychowawczymi
5. Sporządzanie protokołów zawierającą ostatnią wolę spadkodawcy - testament.
6. Realizacja zadań wynikających z przepisów: turystyki i wypoczynku
a) organizowanie informacji turystycznej
b) prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi turystyczne
c) przyjmowanie wniosków dot. organizacji imprez
d) wydawanie zezwoleń na zorganizowanie imprez,
informowanie o ograniczeniach w organizacji imprez.
7.Prowadzenie spraw dotyczących repatriacji.
8. Prowadzenie ewidencji lokali użytkowych stanowiących własność gminy.
V. Wymagane dokumenty
1. Podanie o przyjęcie do pracy ( adres i telefon )
2. List motywacyjny.
3. Życiorys i zdjęcie .
4. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem trzech stron dowodu osobistego lub
kopia nowego dowodu osobistego.
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych .
Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywaniu pracy na stanowisku.
Oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z ostatniego zakładu pracy.
Potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dodatkowych uprawnień - certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończenia kursów lub szkoleń.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do dnia 30 czerwca 2006 roku w sekretariacie
( pokój nr 14 ) Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku ul. Bohaterów Warszawy 38.
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie naboru i zaproszenia na rozmowę indywidualną.
Złożonych ofert nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek składającego.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez 3-osobową komisję powołaną przez Burmistrza Gminy i Miasta w terminie do 15 lipca 2006 r. roku.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 07-06-2006 16:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-06-2006 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 07-06-2006 16:21 |