Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko ul. Boh. Warszawy 38.


OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY I MIASTA IŃSKO

uL. BOHATERÓW WARSZAWY 38

Burmistrz Gminy i Miasta Ińsko ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko.

WYMAGANIA :

I. Wykształcenie - wyższe

II. Wymagania niezbędne:

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

  2. Nieposzlakowana opinia.

  3. Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

o samorządzie gminnym, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego , prawo

o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości

i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

  1. Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

  2. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

  3. Umiejętność obsługi komputera oraz programów Microsoft Word, Excel oraz Internetu.

  4. Staż pracy 5 lat.

III. Wymagania dodatkowe

Preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu administracji publicznej, socjologii, zarządzania, humanistyki .

IV. Zakres zadań na stanowisku :

1.Realizacja zadań wynikająca z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego

sporządzanie aktów stanu cywilnego, odpisów i zaświadczeń z aktów,

  1. aktualizacja aktów stanu cywilnego,

  2. organizowanie uroczystości jubileuszowych z okazji długoletniego pożycia małżeńskiego oraz dotyczących 100-lecia urodzin,

  3. sprawy wynikające z Kodeksu Cywilnego i Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

  4. prowadzenie spraw związanych ze zmianą imion i nazwisk,

  5. prowadzenie spraw związanych z obywatelstwem¨,

2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach

osobistych - wydawanie dowodów osobistych.

3. Realizacja zadań dotycząca działalności gospodarczej .

  1. wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

  2. wydawanie zaświadczeń o rozszerzeniu działalności gospodarczej,

  3. wydawanie decyzji o wykreśleniu z działalności gospodarczej.

4.Wydawanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych zgodnie

z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

  1. realizacja zadań zgodnie z corocznym programem działania Gminnej Komisji

Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

  1. współpraca ze środowiskowymi Ogniskami Wychowawczymi

5. Sporządzanie protokołów zawierającą ostatnią wolę spadkodawcy - testament.

6. Realizacja zadań wynikających z przepisów: turystyki i wypoczynku

a) organizowanie informacji turystycznej

b) prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi turystyczne

c) przyjmowanie wniosków dot. organizacji imprez

d) wydawanie zezwoleń na zorganizowanie imprez,

  1. informowanie o ograniczeniach w organizacji imprez.

7.Prowadzenie spraw dotyczących repatriacji.

8. Prowadzenie ewidencji lokali użytkowych stanowiących własność gminy.

V. Wymagane dokumenty

1. Podanie o przyjęcie do pracy ( adres i telefon )

2. List motywacyjny.

3. Życiorys i zdjęcie .

4. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem trzech stron dowodu osobistego lub

kopia nowego dowodu osobistego.

  1. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych .

  2. Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

  3. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywaniu pracy na stanowisku.

  4. Oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.

  5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych.

  6. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z ostatniego zakładu pracy.

  7. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dodatkowych uprawnień - certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończenia kursów lub szkoleń.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do dnia 30 czerwca 2006 roku w sekretariacie

( pokój nr 14 ) Urzędu Gminy i Miasta w Ińsku ul. Bohaterów Warszawy 38.

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie naboru i zaproszenia na rozmowę indywidualną.

Złożonych ofert nie odsyłamy, chyba że na pisemny wniosek składającego.

Rozstrzygnięcie naboru nastąpi przez 3-osobową komisję powołaną przez Burmistrza Gminy i Miasta w terminie do 15 lipca 2006 r. roku.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 07-06-2006 16:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 07-06-2006
Ostatnia aktualizacja: - 07-06-2006 16:21