eBoi
Jak załatwić sprawę?
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Linówku II
Zapytanie ofertowe
z dnia 12.06.2019 r.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Linówku gmina Ińsko - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
Oznaczenie CPV:
Kod CPV: 39100000-3 - Meble. 39130000-2 - Meble biurowe. 39134000-0 - Meble komputerowe. 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe. 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny. 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy. 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
NIP 854-223-24-03
Zatwierdził w dniu 11.06.2019 r.
Michał Kupczyński – Zastępca Burmistrza Ińska
I. Opis sposobu przygotowania oferty.
- Wymogi formalne oferty:
- Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania oferenta.
- Oferta musi być trwale zespolona. Przez trwałe zespolenie rozumie się:
- W przypadku oferty składanej w wersji papierowej oferta wraz z wszystkimi załącznikami powinna być zbindowana lub spięta zszywaczem;
- W przypadku oferty składanej w wersji elektronicznej (za pośrednictwem e-mail) oferta wraz ze wszystkimi załącznikami powinna być zeskanowana do 1 pliku pdf.
- Każdy wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
- Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.1 – 1.4 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.1 – 1.4 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału, tj. złożą więcej niż jedną ofertę, winni są oświadczyć w formie mailowej lub papierowej w terminie nie późniejszym niż 2 dni robocze od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego, która z ofert jest wiążąca. Wówczas pozostałe oferty (o ile wpłynęły do siedziby Zamawiającego w formie papierowej) zostaną zniszczone, co zostanie opisane w protokole do niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawcy nie złożą oświadczenia zgodnego z prośbą Zamawiającego, oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
- Oferty wykonawców, którzy nie spełniają warunków formalnych określonych pkt. 1 niniejszego rozdziału mogą zostać jednokrotnie uzupełnione w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. Jeżeli oferty wykonawców nie zostaną uzupełnione, zostaną odrzucone i nie będą podlegały dalszej ocenie.
II. Dokumenty wymagane od wykonawców.
- Oferta sporządzona na formularzu stanowiącym część A załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oświadczenie Oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu na formularzu stanowiącym część B załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym na formularzu stanowiącym część C załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku nie złożenia przez oferenta wszystkich wymaganych zgodnie z Rozdziałem II niniejszego zapytania ofertowego dokumentów, Oferent ma prawo jednokrotnie uzupełnić ww. dokumenty w terminie nie późniejszym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania wezwania mailowego lub pisemnego Zamawiającego. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie.
III. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie otwarto wobec nich likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości
- Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- Nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
- W przypadku których wspólnik spółki jawnej, partner lub członek zarządu spółki partnerskiej, komplementariusz spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej członek organu zarządzającego osoby prawnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
- Wobec których, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
- Nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym, osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, osobami wykonującymi czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy oraz wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego, zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferty nie spełniające warunków określonych w niniejszym punkcie zostaną odrzucone ze względów formalnych.
IV. Przedmiot zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Linówku gmina Ińsko, w tym:
Lp. |
Nazwa |
Opis |
Ilość |
Stół 4 osobowy 80 x 80 cm |
Stół z nogami metalowymi, wymiar 80 x 80 cm, blat - płyta MDF. |
17 |
|
Krzesło tapicerowane |
Tapicerowane siedzisko i oparcie. Konstrukcja metalowa, malowana proszkowo. |
68 |
|
Biurko pod komputer |
Wymiary blatu: 120x60 cm, części metalowe malowane proszkowo, płyta MDF. |
2 |
|
Krzesło biurowe wentylowane |
Fotel tapicerowany czarną tkaniną membranową. Podstawa jezdna z chromowanego metalu. Mechanizm TILT, reguilowana wysokość, podłokietniiki z tworzywa sztucznego. |
2 |
|
Zestaw komputerowy (jednostka centralna + mysz + klawiatura+program antywirusowy) |
Zestaw komputerowy (komputer stacjonalny, klawiatura, mysz, program antywirusowy). Procesor i5-7500, RAM, 8GB, HDD 1TB, napę DVD-WR, system Win10p64. |
2 |
|
Monitor 27" |
Rozmiar ekranu - 27", matryca IPS / PLS. Format 16 : 9. Złącza: HDMI, D-Sub (VGA), DVI. |
2 |
|
Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne - laserowe, czarno - białe. |
Urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa, umożliwiające drukowanie, skanowanie i kopiowanie do formatu A4. Drukarka jest przeznaczona do wydruku tekstu i graki w czerni. |
1 |
|
Uchwyt do montazu telewizora na ścianie |
Uchwyt do telewizorów o masie do 50 kg i przekątnej od 37 do 75 cali. |
1 |
|
Telewizor LCD/LED 60" |
Ekran 58 cali, 4K UHD. Klasa energetyczna A.Funkcje HDR, Internet, Wi-Fi, DLNA, USB - multimedia, USB - nagrywanie, HDMI x3, USB x2. |
1 |
|
Soundbar |
Głośnik telewizyjny. Złącza RCA i AUX oraz moduł Bluetooth - możliwość podłączenia wielu różnych źródeł dźwięku. Wejścia optyczne. Moc 120W. |
1 |
|
Regał - biblioteczka z zamykaną częścią dolną |
Wymiary cm: 171 h x 80 x 27. Rozstaw półek od dołu: 30, 25, 25, 25, 25, 25 cm. Pierwsze trzy poziomy zamykane drzwiami. |
3 |
|
Regał - biblioteczka |
Regał z płyty meblowej pokrytej laminatem, 5 półek. Wymiary cm: 189 x 74 x 35. |
2 |
|
Gra piłkarzyki |
Spełniający wytyczne BTFV - turniejowy stół piłkarski. Płyta boiska z grubej laminowanej płyty MDF odpornej na ścieranie, regulacja wysokości nóg. Wym.: 140 x 73 x 87 cm. |
1 |
|
Stół do tenisa |
Do użytku wewnętrznego. Blat MDF o gr. 18 mm. Konstrukcja i nogi z profili stalo. 8 gumowych kół z hamulcami. Składany. Wym. 274 x 152,5 x 76 cm. |
1 |
|
Stół powietrzny do gry w cymbergaja |
Stół wyposażony w wentylator nadający przyspieszenia krążkowi. Korpus z pochodnych drewna, blat - płyta MDF laminowana. Wym. 122 x 61 x 79 cm. Krążek fi 50 mm. Zasilanie 230V. |
1 |
|
Wieszak ubraniowy |
Wieszak stojący na ubrania. Wys. 179 cm, sze. 43 cm. |
6 |
|
Lodówka |
Chłodziarko-zamrażarka, szer. 60 cm, wys. 201 cm. Pojemności 264 l / 105 l, z aktywnym filtrem świeżości, system No Frost, cyfrowym wyświetlaczem, klasa energ. A++. |
1 |
|
Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 60 cm |
Kuchnia gazowa 4 palnikowa. Piekarnik z termoobiegiem. Wym. 60 x 85 x 60 cm. |
1 |
|
Kuchenka mikrofalowa 23 l |
Funkcje podstawowe: Rozmrażanie, Podgrzewanie, Gotowanie kombinowane. Moc 800W. Poj. 23 l. |
1 |
|
Krajalnica kuchenna |
Wyposażenie kuchni w świetlicy. Krajalnica kuchenna. Moc 150 W; płynna regulacja grubości krojenia w zakresie 0-15mm. |
1 |
|
Okap kuchenny |
Okap kominowy. Szer. 60 cm, aluminiowy filtr przeciwtłuszczowy. |
1 |
|
Czajnik elektryczny 4,2 l |
Czajnik elektryczny bezprzewodowy 4,2 l. |
2 |
|
Robot wieloczynnościowy |
Robot wyposażony w zestaw przystawek. Krojenie w plastry, w paski, rozdrabnianie, ugniatanie, mielenie, miksowanie i kruszenie. Moc - 1,1 kW. |
1 |
|
Robot kuchenny - blender |
Blender wyposażony w zestaw przystawek. Stalowa trzepaczka pomoże w ubiciu białek, bitej śmietany i różnych ciast, np. biszkoptowego czy naleśnikowego.W zestawie szatkownica do warzy i owoców. Moc - 1 kW. |
1 |
|
Zmywarka do naczyń 60 cm |
Wyposażenie kuchni, zmywarka o wym. 44,8 x 82 x 57 cm, klasa energetyczna A+. |
1 |
|
Meble kuchenne - zestaw mebli |
3 szafki stojące (80, 80 i 40 cm), 3 szafki wiszące. Bez blatu. |
1 |
|
Meble kuchenne - blat |
Blat na szafkach kuchennych. |
1 |
|
Meble kuchenne - zlewozmywak z baterią |
Zlewozmywak jednokomorowy, granitowy z baterią. |
1 |
|
Nagłośnienie - zestaw |
Nagłośnienie sali świetlicy podczas organizowanych imprez okolicznościowych, spotkań, konferencji, szkoleń. |
1 |
- Po zakończeniu dostaw Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych z odbiorami tj.: gwarancje, atesty i certyfikaty.
- Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy wyposażenia o parametrach równoważnych w stosunku do opisanych w zapytaniu, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i nie obniżą standardów funkcjonalnych i użytkowych. Wszelkie odstępstwa / rozwiązania równoważne od wymienionych wyżej parametrów powinny zostać przez oferenta uzasadnione pod kątem identycznej lub lepszej funkcjonalności oferowanych rozwiązań.
- Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie na swój koszt wszystkich powierzchni i wyposażenia które może ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie realizowanych dostaw. Jeżeli wykonawca spowoduje jakiekolwiek szkody, usunie je na własny koszt lub w przypadku odmowy usunięcia – lub nieusunięcia w terminie 30 dni od wezwania Zamawiającego, Zamawiający kosztem obciąży Wykonawcę.
V. Miejsce realizacji dostawy:
73-140 Ińsko, Linówko 25 dz. nr geod. 114 (świetlica wiejska w Linówku).
VI. Wymagany termin realizacji zamówienia.
Od dnia zawarcia umowy do dnia 21 lipca 2019 r.
VII. Kryteria oceny ofert.
- Końcowa ocena oferty zostanie złożona z następujących kryteriów:
- Oferowana cena brutto za zadanie – 100% (max. 100 punktów)
- Obliczenie oceny oferty w ramach kryterium:
- „oferowana cena” nastąpi wg. następującego wzoru:
najniższa oferowana cena brutto za zadanie |
x 100 punktów |
oferowana cena brutto za zadanie |
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
- Cena oferty powinna być przedstawiona w odniesieniu do zadania, na które składana jest oferta, zgodnie z rozdziałem IV niniejszego zapytania ofertowego.
- Cena (brutto) = Cena netto + podatek VAT
IX. Postanowienia istotne dla zamawiającego, które zostaną wprowadzone do umowy.
- Z uwagi na fakt, iż projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w umowie zawarte zostaną następujące uwarunkowania:
- obowiązek udostępnienia na każde żądanie dokumentacji, w tym dokumentacji finansowej, związanej z realizacją zamówienia;
- możliwość zmiany szczegółowego zakresu zamówienia w wyniku zmiany wymogów formalnych związanych z realizacją projektu.
- Umowa pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie przewidywać kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
- odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 30% wartości umowy, a ponadto zwrotowi podlegać będą ewentualne wypłacone Wykonawcy do tego momentu zaliczki,
- niespełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia (np. nieprawidłowe parametry, zła jakość lub zniszczenia przedmiotu zamówienia) – w wysokości 20% wartości umowy, a ponadto zwrotowi podlegać będą ewentualne wypłacone Wykonawcy do tego momentu zaliczki,
- zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia – w wysokości 1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
- Kary umowne nie dotyczą przypadków spowodowanych siłą wyższą.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.
- W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
- Płatności:
- Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych.
- Płatność za dostarczone i odebrane protokolarnie wyposażenie nastąpi przelewem w terminie do 21 dni.
- Płatność zrealizowana zostanie na podstawie dostarczonej do siedziby Zamawiającego faktury VAT wraz z protokołami odbioru oraz kartami gwarancyjnymi, atestami i certyfikatami.
IX. Oferty częściowe i wariantowe.
1. W niniejszym zapytaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Nie dopuszcza się w niniejszym zapytaniu możliwości składania ofert wariantowych.
X. Termin związania ofertą
Minimalny termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XI. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 27.06.2019 r. do godziny 15.30 włącznie, w jeden z wymienionych poniżej sposobów:
- drogą pocztową na adres Zamawiającego: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38,
- osobiście w godzinach 8:00 – 15:30 w sekretariacie Zamawiającego pod adresem: Gmina Ińsko 73-140 Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38, pok. 14 (sekretariat).
- mailem - przesłanie skanu podpisanej oferty wraz z wymaganymi załącznikami na adres: urzad@insko.pl
Za datę złożenia oferty uznana zostanie data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania w ciągu 7 dni od zakończenia postępo-wania.
XII. Tryb udzielania wyjaśnień.
Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące zamówienia, a zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wszelkie formy składania zapytań, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej.
XIII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
- Krzysztof Paluch tel. 91 5623025; e-mail kpaluch@insko.pl.
XIV. Inne.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania w następujących przypadkach:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zgodnie z budżetem Projektu może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy udzielenia informacji o złożonych ofertach, jeżeli oferent zastrzegł ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa (w rozumieniu Art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) w stosunku do całości lub części oferty.
XV. Załączniki.
- Załącznik nr 1 - Wzór oferty, w której skład wchodzi:
- Treść zapytania ofertowego - kliknij aby pobrać
- formularz ofertowy (część A) oświadczenie Oferenta o spełnianiu kryteriów uczestnictwa w postępowaniu (część B), oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (część C) - kliknij aby pobrać
- tabela 1. Tabela „Dostawa i montaż wyposażenie do świetlicy wiejskiej w Linówku gmina Ińsko”, - kliknij aby pobrać
- wzór umowy - kliknij aby pobrać
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kupczyński | 13-06-2019 07:45 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 12-06-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kupczyński | 13-06-2019 07:45 |