eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ińsko, 28.03.2019 r.
OGŁOSZENIE
Burmistrza Ińska
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
- Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy i Miasta w Ińsku, ul. Bohaterów Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
- Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
- nazwa stanowiska: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku;
- wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
- posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia,
- posiadać co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
- posiadać specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
1) znajomość przepisów regulujących zasady funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
2) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej,
3) umiejętność obsługi komputera i w tym programów środowiska MS Windows w stopniu zaawansowanym,
4) umiejętność kierowania zespołem,
5) umiejętności menadżersko-organizacyjne,
6) komunikatywność, kreatywność
7) prawo jazdy kategorii „B”.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
Realizacja zadań własnych, zleconych i powierzonych gminie wynikających z obowiązujących przepisów prawnych m.in. z przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy oświadczeniach rodzinnych, ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz zadań określonych w Statucie Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) informuję, iż stanowisko pracy umiejscowione jest na parterze budynku i wyposażone jest w biurko, krzesło obrotowe i sprzęt komputerowy podłączony do sieci informatycznej Urzędu.
- Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tut. Urząd nie osiągnął wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w ustawie o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, tj. co najmniej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV z załączeniem następującej klauzuli:
Na podstawie art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679/UE z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) oświadczam że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w tym danych szczególnie chronionych, w celu realizacji zadań związanych z procesem rekrutacji w Urzędzie Gminy i Miasta Ińsko.
-
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta oraz w dziale kadr tutejszego urzędu,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu
- kserokopia prawa jazdy,
- podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zostanie poproszony o okazanie dowodu stwierdzającego tożsamość.
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
9. Miejsce i termin składania dokumentów.
Z uwagi na konieczność prawidłowej ochrony danych osobowych kandydatów, ich prawa do prywatności oraz właściwego zarządzania bezpieczeństwem informacji dokumenty kandydatów powinny być zapakowane w dwie koperty.
Na „kopercie wewnętrznej”, wewnątrz której powinny znajdować się dokumenty aplikacyjne kandydat podaje swoje imię, nazwisko oraz swój adresem zwrotny.
„Koperta zewnętrzna” powinna być zaadresowana na Urząd Gminy i Miasta w Ińsku oraz powinna zawierać dopisek:
„Nabór na stanowisko – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku”,
w terminie do dnia 8 kwietnia 2019 r., do godz.12.00.
Ińsko, 28.03.2019 r.
Burmistrz Ińska
/-/ Jacek Liwak
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Jarosław Leśkiw | 28-03-2019 10:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-03-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Jarosław Leśkiw | 09-04-2019 07:51 |