Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Dnia 26 kwietnia 2018 roku

o godzinie 16:00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko odbędzie się

trzydziesta piąta Sesja VII Kadencji Rady Miejskiej w Ińsku.

 

Serdecznie zapraszamy mieszkańców Gminy i Miasta do wzięcia udziału w posiedzeniu.

Porządek obrad

trzydziestej piątej Sesji Rady Miejskiej

zwołanej na dzień 26 kwietnia 2018 roku (czwartek) o godz. 16:00

w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta Ińsko

 

  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie posiedzenia, powitanie radnych i gości zaproszonych oraz stwierdzenie prawomocności obrad,
  2. ustalenie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu z trzydziestej czwartej sesji Rady Miejskiej w Ińsku z 27 marca 2018 roku.
  1. Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji wniosków złożonych na poprzednich posiedzeniach.
  2. Informacja Komendy Powiatowej Policji w Stargardzie dotycząca stanu bezpieczeństwa i porządku na terenie działalności Posterunku Policji w Ińsku za 2017 rok (druk nr 1).
  3. Informacja Burmistrza Ińska na temat współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2017 rok (druk nr 2).
  4. Interpelacje i zapytania Radnych i Sołtysów.
  5. Podjęcie uchwał Rady Miejskiej w sprawie:
    1. podziału Gminy Ińsko na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granici numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych (druk nr 3).
    2. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ińsko obręb I i obręb II (druk nr 4),
    3. określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek godzin dla nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach (druk nr 5),
    4. zmian budżetu i zmian w budżecie na 2018 rok (druk nr 6).

7.  Odpowiedzi na zapytania i interpelacje Radnych i Sołtysów.

8. Wolne wnioski.

9. Komunikaty i informacje.

10. Zakończenie obrad.

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Kwiecień 19-04-2018 14:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-04-2018
Ostatnia aktualizacja: Monika Kwiecień 19-04-2018 14:38