eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ IŃSKA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - referent ds. windykacji w Referacie Finansowym Urzędu Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- referent ds. windykacji w Referacie Finansowym
Urzędu Gminy i Miasta Ińsko, ul. Bohaterów Warszawy 38
-
Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
-
nazwa stanowiska : referent ds. windykacji;
-
wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
-
umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony.
-
-
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
posiadać obywatelstwo polskie;
-
posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. windykacji;
-
cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych;
-
nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie , oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne;
-
posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i podjęte dokształcanie w kierunku rachunkowości;
-
-
Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
-
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych;
-
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości;
-
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
-
znajomość obsługi komputera (pakiet Office);
-
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
-
windykacja należności zaległych i bieżących w tym utworzenie komputerowego rejestru dłużników wraz z zakresem dotychczasowych postępowań windykacyjnych;
-
pomoc w bieżącej obsłudze w zakresie księgowości podatkowej;
-
utworzenie bazy danych w komputerowym systemie środków trwałych;
-
porządkowanie dokumentacji archiwalnej z referatu finansowo - księgowego;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z zasadami określonymi przez przepisy prawa materialnego ,KPA”, ustawy o pracownikach samorządowych oraz przepisów regulujących pragmatykę pracowników administracji samorządowej,
-
współpraca z obsługą prawną Urzędu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych,
-
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
szczegółowe CV;
-
kserokopie dokumentu tożsamości;
-
kwestionariusz osobowy;
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły średniej, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy;
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie o którym mowa w pkt 2.6
-
kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
-
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku referenta d.s. windykacji;
-
zaświadczenie o niekaralności, (lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne);
-
Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Wszystkie kserokopie dokumentów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: referent ds. windykacji”, w terminie do dnia 20 kwietnia 2010 r., do godz.15.30.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 07-04-2010 13:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-04-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Włoczka | 07-04-2010 13:22 |