eBoi
Jak załatwić sprawę?
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku
BURMISTRZ IŃSKA
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku
Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór
nazwa stanowiska: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku;
wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;
umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony
miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.
Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Kierownika OPS:
Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku Kierownika OPS w Ińsku nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
znajomość obsługi komputera,
znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
umiejętność kierowania zespołem,
prawo jazdy kat. B,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.
Główne obowiązki Kierownika OPS:
realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej wynikających z przepisów prawa,
podejmowanie decyzji w sprawach przyznania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych,
organizacja usług opiekuńczych i doradztwa dla klientów socjalnych,
inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej oraz współdziałanie i koordynowanie tych działań na terenie gminy,
nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych,
nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej pomocy środowiskowej oraz nad sprawozdawczością finansową,
zapewnienie obsługi merytorycznej klientów ośrodka,
opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz przygotowywane informacji o przebiegu jego wykonania,
realizacja całokształtu zadań z zakresu kodeksu pracy w odniesieniu do personelu ośrodka.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny;
życiorys (CV);
kserokopia dokumentu tożsamości;
uwierzytelnione kserokopie świadectw pracy lub odpisów zaświadczeń potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
oryginał kwestionariusza osobowego;
aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku wystawione nie później jak 2 miesiące przed terminem złożenia oferty,
zaświadczenie o niekaralności, (lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe);
kserokopia prawa jazdy;
uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych - w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
uwierzytelniony odpis specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Sposób i termin składania ofert - wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:
Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika OPS w Ińsku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 marca 2009 roku do godz. 15.30.
Inne informacje:
Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Ińska.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ińsko w Urzędzie Gminy i Miasta w Ińsku, tel. (091) 56-23-025.
Ińsko, 06.03.2009
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Włoczka | 06-03-2009 13:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-03-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 06-03-2009 13:47 |