Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku


BURMISTRZ IŃSKA

OGŁASZA NABÓR

na stanowisko Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór

    1. nazwa stanowiska: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Ińsku;

    2. wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo;

    3. umowa o pracę zostanie zawarta na czas nie określony

    4. miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Ińsku, ul. Boh. Warszawy 38, 73-140 Ińsko.

  1. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku Kierownika OPS:

    1. Wymagania niezbędne:

      1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

      2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

      3. trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

      4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

      5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

      6. nieposzlakowana opinia,

      7. osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku Kierownika OPS w Ińsku nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    1. Wymagania dodatkowe:

      1. znajomość obsługi komputera,

      2. znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.

      3. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

      4. samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,

      5. umiejętność kierowania zespołem,

      6. prawo jazdy kat. B,

      7. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie.

  1. Główne obowiązki Kierownika OPS:

    1. realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej wynikających z przepisów prawa,

    2. podejmowanie decyzji w sprawach przyznania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych,

    3. organizacja usług opiekuńczych i doradztwa dla klientów socjalnych,

    4. inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu pomocy społecznej oraz współdziałanie i koordynowanie tych działań na terenie gminy,

    5. nadzór nad sporządzaniem planów, programów i analiz wynikających z ustawy o finansach publicznych,

    6. nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej pomocy środowiskowej oraz nad sprawozdawczością finansową,

    7. zapewnienie obsługi merytorycznej klientów ośrodka,

    8. opracowywanie projektu budżetu ośrodka oraz przygotowywane informacji o przebiegu jego wykonania,

    9. realizacja całokształtu zadań z zakresu kodeksu pracy w odniesieniu do personelu ośrodka.

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    1. list motywacyjny;

    2. życiorys (CV);

    3. kserokopia dokumentu tożsamości;

    4. uwierzytelnione kserokopie świadectw pracy lub odpisów zaświadczeń potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

    5. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;

    6. oryginał kwestionariusza osobowego;

    7. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku wystawione nie później jak 2 miesiące przed terminem złożenia oferty,

    8. zaświadczenie  o niekaralności, (lub oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne i skarbowe);

    9. kserokopia prawa jazdy;

    10. uwierzytelniony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych - w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

    11. uwierzytelniony odpis specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,

    12. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

    13. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  1. Sposób i termin składania ofert - wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ińsko lub pocztą na adres:

Urząd Gminy i Miasta Ińsko
ul. Bohaterów Warszawy 38
73-140 Ińsko

z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika OPS w Ińsku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 marca 2009 roku do godz. 15.30.

  1. Inne informacje:

    1. Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Ińska.

    2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.

    3. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Gminy Ińsko w Urzędzie Gminy i Miasta w Ińsku, tel. (091) 56-23-025.

Ińsko, 06.03.2009

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Włoczka 06-03-2009 13:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-03-2009
Ostatnia aktualizacja: - 06-03-2009 13:47